Selger en nesten ny Bentley E36 manual. Denne er knapt brukt, så den er så god som ny.
Kr 400
Har også 1 liter PPG metallic lakk i fargen cosmossvart (303).
Kr 500
Kan hentes i Bergen, evnt sendes for Postens satser.
PM eller ring 922 59 061
Skulle ha byttet pakning på bakruten på en E36 sedan. Har forstått at denne ruten er limt. Synes selv det så vanskelig ut å bytte pakning uten å ta ut ruten.
Kan noen her bekrefte om bakruten må ut, for å bytte pakningen?
Noen som vet hvor lambdasonde 1 og 2 sitter på eksosmanifolden på en E36 med sekser? Er nr 1 på manifolden lengst fremme, eller bakerst?
Lurer også på hvordan man monterer ny list rundt bakruten. Må hele ruten ut? Virker som listen er ganske så stiv, så blir vanskelig/umulig å få den tredd nedpå.
Reiser i neste uke ned til Koed i danmark (fra Bergen) for å hente meg et panser. Om det er andre fra Bergen som skulle hatt fraktet noe billig som koed ikke sender (panser, taktrekk etc...), er det bare å sende en pm.
Har ikke allverdens med plass, men skal klare å få med en del. Kjører en stor stasjonsvogn.
Har akkurat samme problem selv. Et kontant dunk når bilen settes i gir, og ved giring fra 1. til 2. og fra 2. til 3.
Noen som kan bekrefte om det faktisk er lageret til mellomakslingen som da må byttes?
Lurer på å handle nytt senkesett til min e36. Står nå på 60/40 som jeg synes blir altfor lavt. Tenker på eibach sitt 35/30 senkesett.
Det er vel mer optimalt å senke like mye foran og bak med tanke på kjøreegenskaper (selv om det blir mer "luft" mellom hjulbue og dekk foran enn bak) Eller tar jeg feil her? Det må vel være en grunn for at ingeniørene i bmw satte opp eksempelvis m3 slik den er satt opp?