Gå til innhold

Kim Andrè

Medlem
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Kim Andrè's Achievements

  1. Heisann, tenkte jeg skulle handle meg bil siden jeg driver på med lappen! Og valget falt for en BMW 318IS! Venligst svar her i forum eller på mail! kimandre_98@hotmail.com Tenkte på en E36! Skriver ikke noe ønsket pris pga at jeg jobber så sparekonten plusser seg hver mnd MVH Kim Andre
  2. Hey ! er det mye jobb å bygge en BMW 325IA autmoat til en manuell kasse? Har antagelig en BMW 325 manuell delebil jeg kan bruke ! Jeg vil ha bilen eg ser på fordi den ligger billig ute og er familie kjørt og kjørt av "voksene" folk av alle som har eid den, så tror ikke akkurat den er raukjørt! En ting til, hva betyr egentlig AI ?
  3. Høres jo greit nok ut det bor ikke i noe by såeh ^^ Tror 325'en kom på 13 i året kan det stemme? 75% bonus etc
  4. Hehe høres flott ut Vel, blir nok en bensin bil du !
  5. Heisan! Tenkte jeg skulle kjøpe meg en bimmer nå. Har mest lyst på en 318IS eller en 325! Men mye bensin må jeg regne med på mila ? og ja jeg VET at bensin kommer an på kjørestilen.. men må ha et ca?
  6. Jeg kjøpte bilen med turbo og holder på og sette tilbake i org stand pga eu-kontr..Fikk med noen dyser og bensintrykksregulatorer på kjøpet, men lurer på om de er orginal eller ikke..hvilken farge har org dysene? og står det 2.5 eller 3 på den org bensintrykksregulatoren? fikk med en av hver.. Prøvde og sette på dysene jeg fikk med og bilen går helt fin når den er kald, men går ujevnt når den er varm, fikk også med en extra lmm, men bilen starter ikke med den som jeg fikk med så sikkert gåen.. Står det noe spes på den org 320 lmm?
  7. Hei, fikk brukt grenrøret så måtte jeg lage nytt resten, men selv med en ekstra potte så blei det sykt mye lyd, sikket bakpotta som gjør det Grom 6er lyd da, hehe.. Men skulle hadd helt orginalt og klina på..
  8. Takker for svar, da er det ikke saa mye styr og bytte dyser, trodde kanskje jeg maatte av med innsuget, men da slipper jeg det
  9. Hei, fint hvis du har alt komplett saa jeg kan sette det paa uten alt for mye styr:) skal vell av igjen ganske fort
  10. Hei ønsker og kjøpe org eksos fra manifold til e30 320, eller låne et for noen dager..Holder til i Kr.Sund, hvis noen har et liggende i området så skrik ut (skal på etterkontroll, eksos bråker litt vell mye til at bilen blir godkjent)
  11. Hei Lurer på om det er nokk klaring til og få av dysene uten og ta av innsuget? Greit og vite før jeg begynner, sikker en del som har gjort dette
  12. Hmm, skal ta en sjekk under i kveld jeg, evt noen bilder.. Er noen måneder siden sist jeg lå under Takker for hjelpa så langt
  13. Sikker på det? da er det i så fall en annen diff som har blitt satt på, for diffhuset passer ikke til bilen, får kun brukt de 2 boltene i framkant og gummiforingen i bakant, de to boltene som skal på toppene av klokka er langt fra hullene, + at klokka står mye i spenn for og få i de 2 første boltene, klokka er for høy kan du si, måtte sette jekken under for og sette i nye bolter i framkant (da de knakk etter jeg kjøpte bilen) de har knekt etter jeg byttet og, borret opp og satt i 2 12mm rustfri bolter, da har det holdt, men vil bytte til et diffhus om passer..
  14. Hei, Jeg har en 86mod 320 4dørs som jeg skal bytte diff på.. Passer diffen fra 320, 2 dørs eller 320 stasjonsvogn? Jeg skal bytte hele huset, da det står et 316/318 diffhus der nå, som ikke passer med alle festene som er orginalt
  15. Så langt fram, hmm ja kanskje d... Fant i kveld ut hvorfor festene i øverkant av klokka ikke var i bruk, de passa overhode ikke..så klokka er vell fra en annen e30.. Fikk no sveisa på forsterkning på de 2 festene i framkant da, så jeg kan bruke bilen.. Passer ikke klokkene fra 320/323 og 325 omhverandre da? mulig det har blitt satt på fra 316/318? Får ivertfall ikke brukt festene i topp uten no modifikasjoner..
×
×
  • Opprett ny...