Gå til innhold

Richard E34

Medlem
  • Innholdsteller

    79
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    richardhenningsen@live.no

Profile Information

  • Interesser:
    Kr. Sand

Richard E34's Achievements

  1. Heia nei har dessverre ikke det. Og tror bare de fra 94 og 95 er kompatible med hverandre
  2. Ingen ??
  3. Sleit med det der i 4-5 mnd etter riggla på alt av ledninger og sikringer men endte med at jeg bytta hele panelet. Og ingen feil siden da
  4. Men hvis det er en 325 i et 320. Så må du bytte den vite dingsen bak på instrumentpanelet. Husker ikke hva den heter men du finner den garantert. Det er den som justerer turtallet. Måtte det på min gamle når jeg bytta fra auto til manuell sikkert noe av samme greia.
  5. Uuh lakk oksidering stygg sak men kan jo forhindres før det går så langt da.
  6. Svak girkasse har jeg hørt da. Men !! har en kompis som kjører den og han har ingen problemer med den han har vel hatt den i 2 år og den er gått 220 nå
  7. Det er ganske sikkert relet ditt som begynner å tulle. Det med viskerene er en 100 % standar feil på e34. Den har det jeg kaller "semi regn sensor" det vil si at hvis den står på normal speed ( Hakk 2 ) og hjulene stopper f. eks i lyskryss så går viskeren ned i intervall i stedet så begynner de vanlig igjen når du kjører. Hadde samme problem med min e34 de ble jo helt mongo på slutten men da bytta jeg rele så var alt tipp topp igjen
  8. Hehe bare glem siste innlegg er trøtt og driver å forveksler temaer. Men alikevel tror absolutt tykkere olje avgjør mye
  9. Neida du har ikke blitt lurt. Typisk Bmw syndrom med den tikkinga. Men merk deg at etter olje skift kan de ta litt tid før den forsvinner. Som min f.eks så tikket den alltid litt ved start spes på kaldstart men bare gi den litt gass så forsvant det og kom ikke tilbake før neste kaldstart. Hehe igjen typisk bmw men ikke noe å være nervøs over
  10. En EU kontroll må du ta med en klype salt, for så lenge alt av det lille de sjekker går gjennom med minste margin er det ok på papiret. Eks kjøpte en bil just eu godkjent men det var neste ikke bremser eller skiver igjen bak. Ringte til vekstedet som godkjente og spurte om de hadde gjort det da sa de ja men så lenge det er litt igjen så er alt ok. Over til det andre så er det alltid er stor sjanse å ta hvis alt ser bra ut og vil holde noen år til kan det være smart å bytte de delen å fikse bilen. Blir jo ikke noe billigere å kjøpe nye akkurat
  11. Du kan jo vurdere å bytte til litt tykkere olje, noen av disse bilen sluker olje hvis den er for tynn. Funka ihvertfall på min !!
  12. Ja du skal ikke se bort i fra det. Enkel måte er å gire ned litt fort eller ta en litt brå sving i normal fart. Klunker det da under baksetet ditt så er det traversforingen som ligger å smeller inntill resten. Eller som de sier på fagspråk. Defekt 2nd foring på bakaksel
  13. Turtall sperra nei tror ikke det. Den ble chippet på autoteknikk og kosta 7000 kr så det er ikke noe sperre nei !!
  14. Hadde ikke sånnen da men fikk 15 hest ekstra på min 520 i 24 v men merket litt bedre ax på girene 128 på andre gir men før gikk den kun 118 på andre Så noe bedre blir det jo
×
×
  • Opprett ny...