Gå til innhold

Bangen

Medlem
  • Innholdsteller

    10
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    kennyboyen_86@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Stord

Bangen's Achievements

  1. 600000 -540000 = 60000
  2. Setter herved bilen ned 540000:)
  3. 600000 Prisen kan diskuteres ved hurtig avgjørelse..
  4. 91mod, 314km Fk-automotive coil-overs, polyforinger, SuperSprint effektanlegg, bakrutesenker, sideskjørt, lyktelister, svarte hella-lykter rundt hele bilen. Motor fungerer helt optimalt, bruker ikke en dråpe olje eller vann. 10x18" Rondell bak 8,5x18 framme på sommeren med bra dekk, helt nyeubrukte piggfrie vinterdekk på 16" Interiøret er helt og fint uten noe nevneverdig slitasje. Noe slitt lakk, litt rust under tanklokk ellers meget bra!! Bud.. Har ikke tlf pga jobb på sjøen..
  5. Nå har eg fått motoren til å funke 100% igjen Problemet viste seg å vere noe så klassisk som fordeleren..va full av drit og korresjon..antageligvis pga kondens.. Men er det noen andre lufteskruer på kjølevannsanlegget en den på termostathuset?
  6. Prøvde å koble av LMM i dag når bilen gikk å det resulterte i at den nesten stoppet7begynnte å fjuske veldi på tomgang.. Målt alle pluggkabler å de var helt i orden.. Så er omtrent tom for ideer.. Forslag? Kan evt bensintrykkregulatoren forårsake noe sånt som dette? Noen som vet hva det koster med en diagnosetest hos et verksted?
  7. Står det på samme plassen på e34 også? Har akkurat samme problemet.. Har funket i 20min på de siste 3000km..
  8. Ja..tenkte å teste dette i dag.. Tungvindt å vente til motoren blir helt kald hver gang en ska teste noe
  9. Jeg var ute å kjørte en tur med bilen etter at den har stått vinterlagret noen mnd. Den startet fint å gikk helt fint, jeg lot den gå seg varm å kjørte den så en liten tur, dro den helt ut på turtall et par ganger. Jeg parkerte den å skulle ut igjen for å kjøre den inn igjen en haltime etterpå men da nektet den fullstendig å starte. Jeg måtte til slutt bare la den stå til dagen etterpå. Da startet den etter mye om og men å jeg fikk fjusket den inn i garasjen. Da den var blitt varm å jeg stoppet den igjen nektet den å starte. Bilen tåler ikke raskt gasspådrag, da bare begynner den å hoste å får noen kraftige smell i eksosen, tydeligvis for mye bensin. Starter ikke med varm motor. Går helt fint og reint når en ikke varierer noe med gassen. Tåler rooolig gasspådrag uten å begynne å fjuske. Jeg trodde selfølgelig først det var lambdaen, men har byttet denne å det syntest ikke å hjelpe. Noen andre forslag til hva som pleier å ryke på disse bilene, svakheter Har sjekket innsugsslanger, vakumslanger.
×
×
  • Opprett ny...