Gå til innhold

Christer1

Medlem
  • Innholdsteller

    79
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Akershus

Christer1's Achievements

  1. Det kommer litt ann på hvilken type register du har. Jeg bytta mitt for noen måneder siden. Jeg fant ut hvilken jeg har ved å ta ut cd-spilleren, fant en gul lapp som det står siemens på oppå deklset til registeret. (Den dyreste, selvsagt ) Da holdt det med å fjerne dekslene nede ved pedalene, rundt rattet og løsne midtkonsollen for å dra den litt ut. Registeret drar du da ut fra siden. Det går i hvert fall med siemens da det har jeg gjort selv. Mulig det går med valeo også, men behr så går det nok ikke da den har røret på fremsiden. http://www.koed.no --> E34 ® Nye deler ® Diverse ® Varmeapperat, Varmelegmer.
  2. Sjekk selve kontaktene til tåkelysene. Jeg kjørte uten mine en uke eller to fjor sommer da det regnet en del, å da jeg satt de inn igjen så ville de ikke virke skikkelig. Kom og gikk litt etter hvordan jeg dytta på kontaktene. Fikk rensa de og da funka de fint igjen. Mulig dette kan være problemet hos deg også. De henger ganske utsant til under der.
  3. Heisann. Jeg har en E34 525i 92 mod med 24v som fusker litt. Jeg kan se på forbruksmåleren at den vugger litt og jeg merker at bilen oppfører seg etter hvordan den vugger. Kan også hende motoren kutter ved oppstart sånn at den nesten dør ut før den ruser seg litt opp og kutter igjen osv. Helt til den ruser seg opp og da detter sakte ned til tomgang igjen. Kan legge til at hvis jeg kjører et stykke på motorveien og når jeg da stopper bilen ikke så lenge etterpå og starter den igjen nesten med engang. Bensinfylling f.eks. Så hender det at den fusker/mister veldig mye effekt. går å hoster litt bortover, å noen ganger hender det at all effekt er borte så jeg må vente litt før jeg kan kjøre videre. Forbruksmåleren detter ikke ned til 0 da jeg triller i fri, men så fort jeg stopper detter den ned til 0. Skal den være sånn? Kan jo begynne med at lambdasonden er byttet, mener å huske at vuggingen jeg ser/merker i forbruksmåleren ble litt bedre. Luftmassemåleren er byttet til en ny/brukt etter den ikke ville dra lenger enn 4500omdr. Det vil den nå. Byttet nå også tempføleren som sitter på innsuget. Toppdekselpakningen er byttet da det var litt olje i et plugghull og lakkolje ned på eksosen. Tenkte jeg skulle spørre her inne om noen har hvert borti dette problemet før og kanskje har noen tips til meg? Før jeg begynner å bytte masse deler. Her er en film da man hører motoren kutter og kommer seg igjen hele tiden. Dårlig kvalitet, men hører lyden. Her ser man hvordan forbruksmåleren beveger seg
  4. Såppas ja hehe. Syns den gikk noe jævlig bare da jeg.
  5. Jeg kjørte det bilen orka etter deg opp bakken og litt til, men andre gangen satt vi bare å gliste etter lyden av din hehe. Helt rått
  6. Det var det ja. Jeg var nesten sikker på at jeg hadde sett den på nettet så måtte inn å sjekke. Jeg hadde ikke så mye stille opp med
  7. Var du i lørenskog for noen timer siden? Tror nesten det var deg jeg møtte på der. Lå litt etter deg oppover mot sharif. Jævlig rå bil!
  8. Ja det skal jo funke å dra opp håndtaket på passasjersiden mens du låser opp. Det står også i bentley boka, men det var bra du fikk den opp
  9. Prøv å hold håndtaket oppe mens du låser opp på passasjersiden. Skal fungere det.
  10. Har du prøvd å låse opp fra passasjersiden?
  11. Åssen går det med bildene ?
  12. Nei, er ikke solgt enda.
  13. Elverum er jo i nærheten så det er jo en mulighet. Bilen står på kløfta.
×
×
  • Opprett ny...