Gå til innhold

saas

Medlem
  • Innholdsteller

    55
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Verdal, Nord Trønderlag

saas's Achievements

  1. Hehe, har en 540 motor som skal inn i 520 om ikke så lenge, så da hadde det smakt med en sperre men du var dessverre litt for langt unna for meg
  2. Hvor mange hester takler denne?
  3. Kan vell stemme det ja
  4. Siste mulighet
  5. Litt usikker på hvordan tollsystemet funker egentlig.. Men uansett, bilen ligger til salgs i noen dager til. hvis ingen er interessert så bruker jeg delene selv
  6. Ingen?
  7. En kjapp test på toll.no viser at det koster ca 135 809Kr Norske avgifter på sitt beste Det blir kanskje billigere med alternativ fortolling.. noen som vet hvordan det funker?
  8. Oppdatert med noen bilder
  9. Denne bilen ble kjøpt for at jeg skulle ha motor å understell til mitt BMW prosjekt. Men ettersom jeg er arbeidsledig å skal i militæret til høsten, så blir det vanskelig å gjennomføre prosjektet. Dette er perfekt for deg som har planer om å bygge om din E34 Denne er hentet i sverige, IKKE betalt engangsavgift. Bilen står i Verdal (Nord-Trønderlag) Info om bilen: 1993 540ia M60B40 210kW 281HK ca 266.000KM 18" Sommerfelger EL-vindu Skinn interiør Antispinn Motor og driv-verk fungerer fint, kjørte selv 60mil med bilen når jeg hentet den, og den er som en drøm å kjøre. Prisen er satt til 23000, men kan diskuteres ved hurtig avgjørelse Ring meg for mer info. 45664810 Tor Erik Frøseth Noen bilder tatt i farta, si ifra hvis noe mangler
  10. Takk for alle svar Blir å sette seg ned og skrive en søknad på dette nå Må foresten sende med et bilde av 540'ens første møte med det norske vegvesen, ikke så mye som 2 timer inne i norge.. 10 min unna våler Viste seg at noen hadde tullet med chassie nummeret på bilen, så jeg sto en time mens de sjekket, å de truet med å beslaglegge bilen . meen, det ordnet seg til slutt
  11. Ja, det har jeg. Men er det noen som har de rette papirene fra BMW osv. som de krever hos biltilsynet? regner med de vill se papirer på at det er greit å bygge om?
  12. Sier du det ja.. Men hva er det som er så mye tyngre på en 540 kontra 520? Motor/kasse Hehe, joda.. men trodde ikke det var så stor vekt forskjell på de to motorene, for det er vell mye alu i v8ern. men uansett, det er vell sikkert det som gjør kiloene. Noen gode råd for å få gjennomslag på søknad allikevel?
  13. Sier du det ja.. Men hva er det som er så mye tyngre på en 540 kontra 520?
  14. Heisann, har et prosjekt på gang her. Har en 520i med motor ras, og en 540i delebil. E34 begge bilene Trengte å få dette godkjent i vognkortet, noen som tilfeldigvis har skrevet en søknad til biltilsynet om noe lignende? Er det noen problemer jeg kommer til å komme over i forhold til godkjenningen? : )
  15. Okei, takk for info.. Noen som vet hvor jeg kan finne eit koblingskjema over ledningsnettet til m50? eventuelt M20 også?
×
×
  • Opprett ny...