Gå til innhold

Allsopn

Medlem
  • Innholdsteller

    18
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Allsopn

  • Bursdag 04/08/1987

Contact Methods

  • MSN
    allsopn@hotmail.com

Allsopn's Achievements

  1. Ang ventilløfter, hva er det som er problemet der?
  2. Har du bilen enda eller er den solgt? Får ikke opp noen bilder, er det bare hos meg?
  3. Hva med å prøve hos bmw? Kjøpt der når jeg bygde om på min;)
  4. Annonsen ligger på autodb: http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 9303106566
  5. Sedan
  6. Skulle hatt alle fire :/
  7. Heisann, noen som har orginalfjærer til 520i e34 til salgs?
  8. http://www.dvsegmbh.info/PDF/einbau/320 ... -01-22.PDF Hvis du ser der så står det aksellast 975kg Og det må vel nødvendigvis være foran? For tillatt aksellast bak er 1100. Hoem: Skal si fra hvis det ikke blir godkjent hehe Edit: Nr på fjærene syns tydelig dem.
  9. ingen som veit?
  10. Har vist den på biltilsynet nå, men det ble ikke godkjent fordi tillatt aksellast bak ikke står i tüvpapira, og finner ingen andre papirer heller, men i produktbeskrivelsen på hjemmesida til eibach står det, max 1300kg bak. Holder det å ta med en utskrift av det i tillegg til tüvpapira? Dem kan jo gå på sida til eibach og sjekke selv å hvis dem vil evt. Lite keen på å måtte kjøpe nye fjærer pga at jeg ikke får tak i papirer til de jeg har :/
  11. Okei da gjør jeg det, takk for kjappe svar
  12. Hei, den ene støtdemperen min bak har begynnt å svette som f, så tenkte jeg skulle bytte den. Bilen skal på eukontroll om ett par uker så er vel like greit å gjøre det først som sist. Men en jeg jobber med mente jeg like greit kunne bytte begge demperene bak siden den andre demperen i samme slengen har vært gjennom samme behandling. Hva mener folket, er det like greit å bytte begge eller er det ikke så farlig? Gidder ikke å bruke mer penger enn nødvendig hvis det ikke har noe for seg.
  13. Fant papirene Så takk for hjelpa! Var btw 50/30 ikke 60/40 som jeg skrev oppi her Så nå er planen å få godkjent bilen med senkinga, men hvordan går jeg fram da? Forstått at jeg må ha firhjulskontroll, men hva gjør jeg utover det? Tar jeg bare med det godkjenningspapiret som ligger på sida her til det verkstedet som har firhjulskontrollen så dem fyller ut det, og leverer det på BT sammen med de andre papirene fra kontrollen også er alt i orden? Eller må jeg ha inn bilen på BT i tillegg? Sorry hvis det ble litt knotete forklart
  14. Okey, tusen takk for raske svar folkens
  15. okei, håpe det er riktige papirer da
×
×
  • Opprett ny...