takk for alle svar! starter det hele med å bestille foringer rundt om, f.eks powerflex da jeg likevel skal oppgradere disse. så får jeg ta steget videre derfra. det kjipe er jo at 4-hjulskontroll har en startpris på 1200,- inkl. moms, så det kan jo etterhvert bli en dyr affære. men har noen ledetråder nå, takk!
Får beskjed på verkstedet som har tatt 4-hjulskontroll på bilen, de sier de ikke får justert camber og caster nok slik at disse kommer innenfor referanseområdet. Mekanikeren mistenker at camber og caster er ødelagt. Hvor får jeg skaffet nytt?
Uten at jeg får justert dette her, får jeg ikke senkesettet godkjent på bilen, det vil si at jeg ikke får skilter på den. Kjører for tiden meg Apex Sport II fjærer og dempere, senker 40/40.
Kom gjerne med forslag!
Bilen er en BMW E30 325i 1986 modell.
har du utstyr og kompetanse, er kanskje du rett mann til jobben.
har en bmw e30 325i 1986, trenger deg til å gjøre følgende arbeid med motoren;
porting av toppen
høvlig av toppen
grenrør (montering / justering?)
justering av tenning og bensin
trenger å få dette gjort i forbindelse med montering av kvasskam.. har du lyst og kan dette her, betaler jeg prisen.
bilen er fremdeles til salgs grunnet useriøs kjøper (Patrick . er ergelig når folk er såpass useriøse, da man bruker både av sin tid og energi på å tilpasse seg "kunden". så jeg benytter herved anledningen til å utelukke alle andre useriøse mamma-gutter som ikke er SERIØST interesserte til å ta kontakt.