Gå til innhold

Tony Soprano

Medlem
  • Innholdsteller

    1591
  • Ble med

  • Dager vunnet

    16

Alt skrevet av Tony Soprano

  1. Er skrift(320D)på bakluke limt eller festet med klips el ?
  2. Kun hendler,ja Har du stoler også ?
  3. Har du noe av dette ? : Vinudusveiv høgre&venstre bak Nødlysbryter Armlene foran
  4. Vinudusveiv høgre&venstre bak Nødlysbryter Armlene foran Ta kontakt med Jan Erik på tlf : 930 54 332
  5. Farge uvesentlig 2 stk Venste/Høyre Komplette speil
  6. BBS CH MotorSport er også aktuellt.... !
  7. Meget fristende med Hartge Classic .....Kumho dekk ? Går det uten vals bake ? Bilen har forøvrig orginalt sportsunderstell fra BMW
  8. 18" eller 19" til 2001 E46 Touring gjerne med dekk ønskes kjøpt !
  9. Denne må oppleves : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14644137 Innbytte BMW E60(Steptronic)/Porsche Boxster / Porsche 911/996
  10. Kanonbillig : http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14515913
  11. Bud Ønskes !
  12. "Riktig" Diesel Touring til knallpris : http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... l&tot=null
  13. Svarer ? Jo,vi har en handel vi om du tar hele settet
  14. Ny Pris : 11.000,- ! for hele settet
  15. Selges helst samlet,om ikke noen vil ha frontlykter da....
  16. Joda,facelift de også !
  17. 2001 - Facelift (Angle Eyes) Xenon Baklykter Orginal BMW Handlet hos BMW forhandler og HellaNor AS Splitter nytt i orginal emballasje Flott oppgradering og Facelift til din E39 Touring ! Kr 12.000.-
  18. Gratulerer med "Traumwagen" ! Jepp,orginal er det rette på denne Men om du skulle falle for fristelsen så har jeg ett sett med 19"BBS MotorSport og nye Hella Facelift lykter med Xenon !
  19. Skal mulig ned til Kristiansand denne uke eller tidlig neste uke Kan eventuellt levere på denne strekningen(ikke sikker på kjørerute enda)
  20. Vi får se da,mulig det kommer en fra Høyanger og henter de Får svar på dette i morgen går jeg utifra Anyway så får du en tilbakemelding
  21. Ser helst settet blir hentet
  22. Første mann til ..... ! (Nesten sånn att man skulle gått til innkjøp av en E46 for å få brukt de selv )
×
×
  • Opprett ny...