Gå til innhold

Aletsky

Medlem
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Aletsky's Achievements

  1. Har samme problemet jeg.... Høres ut som jeg har god, gammelsdags turbo i motoret. Det er dynamoen som gir en ekstra tynn, pipelyd og den følger faktisk turtallet. Høyt tur tall = høy pipelyd. Ikke "Wroooooooooom", men "iiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhh". Fantastisk beskrivelse ? LOL!
  2. Fant ut av viskerproblemet... Er det mulig! Så for meg masse styr, men så var det hele kun en skrue som måtte strammes litt (den som fester viskeren til bilen). Lærdommen er: ikke fjern snøen på vinduet med viskerne. Eller fjern snøen med viskerne, men husk å stramme skruene til viskerne i blant
  3. Kjøpte samme spesifikasjon som de jeg hadde, men byttet til Nokian. Skal vel ikke ha noen betydning det... ?
  4. Takker for konstruktivt svar.
  5. Hei, jeg har 10 tommeltotter når det gjelder bil, men er ganske "handy" om jeg blir forklart godt!! Jeg har en greie for BMW'er og eier en 520 i stasjonsvogn fra 98. Desverre har jeg litt problemer om dan.... Huff! 1. Vindusviskerne lever sitt eget liv. Det begynnte med at de endret utgangsposisjon til midt på frontruta, altså når viskerne ikke var i gang sto de stille midt på vinduet. Dette løste "kompis vekstedet" mitt ved å snu (reversere) en eller annen dings i viskermotoren(?). Fungerte som bare det, helt til nylig, hvor den ene visker'n inå kke fungerer i det hele tatt. Den andre er fin, what to do? 2. Anti spin/ ABS lamper lyser, og mekanismen fungerer ikke. I begynnelsen var det litt av og på, men nå er det totalt stopp. Jeg fikk nye vinterdekk i November, og det var etter det helt stopp. Sammenheng? Jeg har også prøvd å spyle bort smuss ved dekkene, men orket ikke skru de helt av slik det ble anbefalt på dette forumet. Resultat negativt. Noen som har noen tips? Koster dette eventuelt skjorta å få fikset? Mvh, BMW entusiast
×
×
  • Opprett ny...