Gå til innhold

jaguar

Medlem
  • Innholdsteller

    41
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    namsos

jaguar's Achievements

  1. Ny pris 5000kr...billig for gromme råder
  2. Har et sett med smidde H-profilråder til M3 E36 (S50B30) til salgs. cc142,2mm 1200bhp Dette er ikke billige Kinaråder men god kvalitet fra Australia Nye i eske, selges grunnet endring i planene... Pris 5500 pluss frakt
  3. sorry....ikke mindre enn 5k
  4. løftere: http://kmcams.com/product_info.php?cPat ... ucts_id=84 ventilfjærene må være steg3 da de er beregnet for over 12mm løft og jeg kjøpte inner og ytterfjærer.(skulle jo bygge værstingmotor) de er ingen bremsepappirer på motorn da den ennå var under innkjøring da toppen sprakk (max 100mil) men den drog godt allerede ved 2500rpm med 62mm turbonetics turbo....
  5. Durasjon og kamprofil er vell en yrkeshemmelighet fra Vidar Strand, men løftet er ca 12mm og det er en utrolig aggressiv kamprofil... noe av det råeste jeg noen gang har sett! Kammen fungerte utolig bra med ett fenomenalt langt register....ett kvalitetstegn fra vs.motor. Grunnen til att jeg selger er att toppen sprakk og jeg satset på M3 e36 motor istedet...
  6. opp....5000kr...
  7. det er vell det adapteret jeg har laga.....
  8. altså 0,84 i utveksling på 5.gir
  9. hvorfor kaller du Tremecen for RR
  10. Du må nok oppgi noen flere data om denne turboen din...
  11. jaguar

    M3 3.2 Turbo

    jeg kjører med Wiseco stempel på 8,8 i komp. de er nokk ikke vannrøret du har sett næi..... ingen problemer med kjølinga... kjører med M20 motorvinkel ja og tørrsumpsmøring på en ombygd m50 bunnpanne
  12. jaguar

    M3 3.2 Turbo

    ok...da er de ikke noe problem, kjøre på!! tok min motor som vrak til de den er i dag, 767hk/910nm....kosta sikkert 100-120tusen bare i deler da, pyttpytt...
  13. jaguar

    M3 3.2 Turbo

    du bør være litt motorkyndig for å skru på disse motorene, for di er veldig vanskelige å skru på og veldig dyre deler hvis en ødelegger noe....
  14. jaguar

    M3 3.2 Turbo

    de er for høy kompresjon for å overlade på bensin ja, men du kan no prøve å bruke e85 da, den er meire bankefast.du ska no klare en 5-600 hk på orginal innmat
  15. de må no vær bare å skru opp skruan rundt delinga og dele kassa, den e no satt sammen en gang å.... æ kan no sveise den der for dæ, må bruke spesialtråd for støpealu når ein sveisa de der...
×
×
  • Opprett ny...