Gå til innhold

beemerdude

Medlem
  • Innholdsteller

    115
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om beemerdude

  • Bursdag 10/23/1974

Contact Methods

  • MSN
    robert3bmw@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Stjørdal

beemerdude's Achievements

  1. takk for svar skal ringe gs og høre om de har nye ballaster til meg også liggende
  2. enda enklere er det om du har en gassbrenner, skjærbrenner eller induksjonsvarmer, slik at du får varma opp lagerbanen på en plass, da utvides den og det er bare å bruke et meisel og slå den av mens den enda er rødglødende. da slipper du å skade spindelen. Så er det bare å la den kjøle ned på normalt vis å slipe lett over banen med fint sandpapir for å unngå graderinger i spindelen. og så montere på nytt lager. vær obs på at noen lager har indre og yttre side slik at det blir montert rett.
  3. okey, ja det e vist ettermontert av tidligere eier, så da e det nok ballasten som er gåen... har du link til dette på ebay? prøvde å åpne den med det var bare å glemme.. dæm har vært litt treg til å tenne i det siste oxo... så er vel like før den andre tar kveld også da.. så kan kanskje vær enklast å bytte lyktan å montere nyw med innebygde ringer..
  4. Ringan på v.side slutta plutselig å virke og når jeg slår på parklys så lyser kun blinklyset svakt, på vanlig nærlys og fjærnlys lyser alt normalt, bare ikke ringene.... noen som har vært borti lignende problem ??
  5. thanks.. ska sjekke om æ finnj sikringa på den oversikten
  6. sjekk forgreininga på baksida på toppen, du har ein liten vannforgriener der og veldig ofte er det pakninga og o ringen der som er problemet, vanskelig å se, men du ser det fra undersida på bilen og opp mellom motor og torpedovegg... hadde samme problemet sjøl, og da var det bare å bytte denne pakninga og o ringen til samla sum av 54 kroner, så var problemet løst.
  7. Hei.. har en bmw 318i 99/00 modell der tiliar eier har vært så lur å rota bort sikringsoversikten. Kain nånn hjelp mæ med å fortell mæ kordan sikringsnummer det er på sikringa til skiltlyset ?? mvh Robert
  8. Godt å sjå at flere vil satse på is coupe måtte desverre selge min, men hadde samme planan med min som du har gjort, gromt å sjå at det fungert bra Så det blir nok ein is ein gang igjenm og da med turbo oppsett der jeg kommer til å ha mere fokus på motor enn den jeg hadde nå da jeg hadde fokus på strøken og utstillingskikk karosseri og intr Stå på hvor har du lagt den ut for salg?
  9. du må ha coiler ja, ettersom is motoren har en coil pr sylinder. dette er en del av tennings systemet til m42 motoren, med det samme du har motoren uite er det lurt å sjekke starter samt bytte de 2 små bensinslangene fra rør og over til fuelrail under innsuget da de har som en stygg uvane å begynne å lekke etter en stund. m42 er en meget stabil motor om den er tatt vare på fra før, jeg personlig har villet overhalt toppen med å bytte slipesettet til toppen og få toppen levert til planing og røntgen for å være sikker, da både m42 og m44 er motorer som er spreke og ofte blir litt hardt kjørt med. og da slår toppen og pakninga på seg slik at det blir en liten lekkasje i front av motor. ellers så er det bare å montere den inn og ut å kjøre, m42 e ein knaillgo motor og går også forholdsvis billig
  10. kjøp 2 delte lykter med angel eyes med e merket glass og glasset i ekte glass, det er mye bedre ennj slike billige one piece lykta med plast glass, glasset på one piece blir matt og sprukket og de følger ikke fronten din på e36. Det sto på coupen min når jeg fikk den, og da var de 2 mnd gml og jeg byttet de tvert... Kjøp seperate lykter og blinklys, da er hovedlyktan i glass, de har det også på GS bildeler, men de selges oxo for 2995,- på styling tech. samt at de kan ettermontere xenon på dæm hvis du har høydejustering, eller ettermonterer det.
  11. har også best fra denne siden, men anbefaler heller å handle via www.gsbildeler.no eller www.styling-tech.no synes ikke de har så ille priser på frontfangere jeg da, og så er det bra passform og abs plast.. de jeg bestillte fra ebay var ræva plastform, den i abs plast var skeiv og ujevn slik at den bula når den kom på og ikke gikk det ann å få den justert, og den i glassfiber var reine sorgen, grov struktur og ræva passform, så begge delene ble sendt i retur. handla mtech fanger til 1995,- på styling tech og var perfekt passform, var bare å klargjøre den og lakkere og sette den på
  12. hehe stolt du no da bra det, bra at det e nånn som kjæms t å ta vare på den som kjøpe den
  13. Hei. heldigvis er smaken som baken, den er delt Grunnen til at jeg lakkerte den 2 delt er for å skille den ut litt, det er så mange som er helt grå og helfarga, den var går i utganskpunketet men de som hadde lakkert den før meg hadde gjort en ræva jobb, så jeg bare måtte gjøre opp hele bilen my jobb, men resultatet ble knaill og har høstet mange blikk og skryt Og det funker nå også, mange som er intr i den og vil ha den, så det er no bra det å ja, liker og ta vare på de bilene jeg har, for det har en igjen for senere det koster en del penger, men er så absolutt verdt det Lyktan og nyran ble bytta for å få en mere helhet i bilen og looket av eier før meg, og jeg likte bedre å ha croma nyrer framfor sorte nyrer som så mange andre har og angel eyes framfor org. lykter Ja, fant ut det med bakfangeren når jeg nå pussa den ned og lakkerte opp den, så der ble jeg bøffa av tidligere eier av bilen. men den funker som du sier mye bedre enn orgleppa, og bla da ganske så bra når den ble felt inn. men har så absolutt vært bedre med skikkelig M fanger bak, men det får bli på neste prosjektet
  14. nope. det ble nyopptrukket i 2008 når taket ble byttet til m3 tak med alacantra og lys i solkjerman. Men er uten skade på skinnet og blitt pleiet med skinnpleie 3-4 ganger i året.
  15. og er ikke intr i å bytte st.vogn i ymse merker her er det kun BMW som gjelder
×
×
  • Opprett ny...