Gå til innhold

oalarsen

Medlem
  • Innholdsteller

    4
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    oa.larsen@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Orkanger

oalarsen's Achievements

  1. Jo det er det som har vært min tanke også. Men nå har jeg dyttet nedpå med kondensfjerner og den starta heller ikke i dag. Fikk den igang i går å da funka den helt fint. ingen ting som tegner på at pumpa er gåen. Men i dag var det dødt.
  2. har en e-46 318 2001 mod. etter en natt med kaldt vær starter ikke pumpa på bilen. normalt så hører man jo at pumpa starter når du vrir om tenninga. Etter litt varming med hårføner og en forsiktig kakk med hamme`n så kan den starte. Hvis jeg er heldig før batteriet er flatt. Hvordan skal jeg evt få ut pumpa? Er det to pumper?? ER den helt gåen eller kan det være noe annet?
  3. Ja for ståldelen var løs når jeg tok den ut. Og det virker som de to festene som sikkert skal holde den på plass er knekt. Så er spørsmålet om jeg må plukke hele motoren fra hverandre å finne de evt knekte bitene inni motoren da..
  4. Hei Hei. Jeg har en BMW E-46 318i 2001 mod. Når bilen står på tomgang går den opp til normal driftstemp. Men tvert jeg begynner å kjøre faller tempen ned til blåfeltet. Kommer heller da ikke noe temp fra varmeapparatet. Tok ut termostaten i dag. La den i kokende vann og åpnet såvidt det var. Kan det fortsatt være den? Kan det være den elektriske føleren som er gåen? Tempen på det øverste røret inn til radiatoren skal vell være kaldt til den oppnår driftstemp??? Forslag?? Tips???
×
×
  • Opprett ny...