Gå til innhold

kingnato

Medlem
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Sykkylven

kingnato's Achievements

  1. sjekk om det er spenning på coilen når tenninga er på!visst ikke legg opp provesorisk +/- og prøv å starte da!starter den og går da så må du måle deg fram til problemet!på en 535 jeg var bort i viste det seg att jordingen til styrestrømmen på bensinpumperelet var slitt av!coil og bensinpumpe går over samme krets!!!
  2. http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/ der har du det meste!!det er i pdf format
  3. Er nesten 100% sikker på att det er sentrallåsmotoren som har takket for seg!!dette har hendt meg på to biler,først på en e34 der pakningen rundt staget var gåen så vann hadde kommet seg inn å rustet fast hele dritten og så på en e36 der motoren kortsluttet!
  4. kan godt være vannpumpen,men jeg hadde en e21 320 fire sylindret motor med samme problemet. problemet oppstod etter skifte av vannpumpen.løsningen da var ihvertfall å sette bilen i en bratt bakke slik att påfyllingen på radiatoren blir d høgste punktet(min hadde ihvertfall påfyllingen på radiatoren)fyllte radiatoren fullt opp og lot bilen stå på tomgang en stund slik att all luft kom seg ut!bilen ble helt fin etter dette!!
  5. Er det noen som har erfaring med att obc skifter språk og instumentpanelet kjøre test hver gang man skrur på tenningen? har en mistanke om kodepluggen på intrumentpanelet har slått seg vrang?!noen som har en løsning??bilen er en e34 90mod med store kjørecomp.
  6. Er det noen som har erfaring med att obc skifter språk og instumentpanelet kjøre test hver gang man skrur på tenningen? har en mistanke om kodepluggen på intrumentpanelet har slått seg vrang?!noen som har en løsning??bilen er en e34 90mod med store kjørecomp.
×
×
  • Opprett ny...