Takk for den:) Hørtes lurt ut, tenker jeg sender en søknad jeg, men det går fint å si at man ikke skal ha så mange hester selv om man skal ha turbo på den, det er jo lov med en 10-15 hesters diff eller no?
kjenner andre som glatt fikk fiksa turbo i vognkortet, når jeg ringte dem sa dem også at det ikke var noe stress, så lenge jeg sendte dem brev først med info om bilen nå, så skulle dem svare med info om hva som måtte endres og slikt, skal jo ikke ha mange hestene
kk? men hvordan funker det om jeg skal ha det i vognkortet, men ikke er spesiellt lysten på å betale så mye til staten? Hva skriver jeg i det første brevet da? Kan vel skru ned trykket?
Veit jeg må bytte bremser og slikt, men veit også at det er gjort nok med understellet til at den skal tåle litt trykk:P skjekket også A-dekk turbokittet, det virket bra så skal se det an.
Takk for tipsene, men bare så det er sagt, det er ikke jeg som skal gjøre mekket, det er det folk som kan sakene sine som skal gjøre, men prøver å finne ut hvor mye jeg må ut med, hva jeg må forsterke og slikt, skal ikke ha så sinnsykt mange gamp mer heller, bare slik at jeg har rundt 250 gamp på fullt trykk.
tenke jeg skulle døtte en turbo på denne, men vet ikke hvilken jeg bør velge, og hva jeg må gjøre i tillegg, hakke så mye peil på motor, tenkte jeg skulle presse rundt 100 mer gamp ut av den. Noen som gidder å komme med noen innspill?