pumpe er ikke nødvendig. Jeg hadde sikkert 5cm fall ifra turboen og ned til oljereturen som var gjenget i bunnpannen med NPT tapp, og rundt 18mm innvendig, og den røykte aldri et lite puff...
Hele cluet er å ha stor nok slange slik at returen greier å kvitte seg med oljemengden som kommer ut av turbo... Om ikke den gjør det så hjelper det ikke å montere turbo oppe heller.
Det er bare en hel haug med feil i regnestykket ditt. 296$ er prisen per felg. Med dekk er prisen 417$, + frakt på hvertfall et par 1000kr og moms, så er vi oppe i rundt regnet 14000,-!
Dog så vil jeg tro at en slik felgpakke fra en norsk leverandør vil bli litt billigere enn det, uten at jeg kan si det for sikkert.
Beklager at jeg ikke har svart før, men har ikke sett innlegget. Den går vel på alle, men du må få sveist/mikkmakket til koblinger e.l til å få den på. Følger med et styreledd som hvertfall passer på E34 rattstamme, men vet ikke med E36. Går vel an å måle antar jeg. 23mm diameter på rattstammen.