Slitt førersete kommer av at det som vi alle vet.
Bruk.
Sjelden de skifter seter , men pedaler og ratt er ofte en enklere prosess.
Du kan jo titte litt på teppene i dørken nede ved gasspedal. Det blir ofte en liten "grop" der , og det blir det ofte der helen til skoen blir plantet når du gasser. Det blir selvsagt verre og verre jo mer bilen er brukt. Med så liten km som dette , så bør det vel ikke være nevneverdig slitasje.
Lakkskader kommer ikke av km så det må du bare ta med på kjøpet.
Katalysator kan også gå føyken uten at det er mange km som gjør det.
Stag av alle slag kan også ryke brått og gale uten mye km , men de har en tendens til å vare en god stund.
Feil kilometer er vel litt verre å svelge.
Jeg ville kanskje spurt hvor det gamle speedometeret befinner seg. Entusiaster tar ofte vare på slike deler som dokumentasjon. Men..ville kanskje la det være det siste spørsmålet før jeg bestemte meg, slik at du unngår en "sur" selger.
Er det ingen Bmw verksteder som kan ta en kontroll for deg. Ville vel satt den inn til en teknisk sjekk hos en autorisert forhandler om jeg var deg og bedt de være litt obs på KM slitasje i forhold til oppgitt KM.
Deretter ville jeg spurt verksmester om kjøpsråd.
Setene som sto i juniors e34 , så ut som nesten 200 000 km. Slitt ! Og den har gått nesten 200 000 km.
Ting henger ofte i hop.
Lykke til.