Fant du ut av dette? Jeg fikk sporadisk opp feilmelding på lys tidligere i uken, nå har jeg hatt hengerfestet ute, og det vil ikke opp igjen.
2010mod f11 520d
Ønsker å oppgradere stereoen i min e60, da den orginale (dårligste) pakken rett og slett er elendig..
Ser noen bytter bare forsterkeren (f.eks blaupunkt pnp), og noen bytter ut høytalerene ( f.eks. Bavarian soundwerks)
Hva vil jeg få best resultat av? Og hva er grunnen til at anlegget spiller så dårlig?
Bil : 04' 535d
Bor : Kvinnherad
Alder : 22
Bonus : 50%
Selskap : Frende
KM : 12000
Pris : 19760
Egenandel: 8000
Her skulle IF ha 46000, og gjensidige 42000
Har ikke hatt oppe en tds motor, men mista oljetrykket på min m51d25 (e39 525tds) Grunnen til dette var den store bolten i reimhjulet i senter på veiven som var løs. Hadde den ute, vaska og limte den med loctite 638. Stramte den opp, Oljetrykket var tilbake. Vet ikke hvilken forbindelse den har til oljepumpa.
Hei. Fikk plutselig opp oljelyset på min e39 525tdsa (m51d25) kom plutselig på uten noe forvarsel. Stoppa selvfølgelig bilen med en gang. Har byttet olje og filter jevnlig, seinest for ca 1500km siden. Noen som vet hva som kan være galt?
Har en 320d facelift med gåen turbo, og har funnet en turbo på ebay med samme betegnelse som orginal turbo, altså GT1749V. på ebay står det at den er til AUDI A4 SKODA PASSAT 1.9 TDI.
Passer denne på min bil? og hvordan er kvaliteten på disse turboene?
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AUDI-A4-SKODA-PASSAT-1-9-TDI-GT1749V-turbo-turbocharger-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem25653278b7QQitemZ160611596471QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories
ok, takker for svar. Er ikke så voldsomt som det høres ut på mitt første innlegg, men hvem vet. får bare håpe kassa overlever Har løftebukk og godt med utstyr, så skal nok gå seg til på et vis å få bytta olje.
Hei, har en e39 525tdsa som girer rart til tider. Den smeller på en måte når den girer ned til 1. og 2. gir og girer opp litt seint til de 2-3 siste girene. Den girer ikke opp i siste før rundt 95kmt og ned igjen i ca. 85kmt. ofte slitsomt å ligge på over 2000rpm i 80kmt. Kan det være det er på tide med oljeskifte? evt. lett å gjøre selv? dyrt på verksted?