Gå til innhold

nicooo

Medlem
  • Innholdsteller

    181
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Stokke

nicooo's Achievements

  1. tviler dessverre på det, den ble bygd turbo på etter jeg solgte den til en type på vestlandet og den er ikke eu-godkjent etter jeg gjorde det i 2008... men hvis noen veit no om det så si gjerne ifra, hadde vært artig å sett hvordan den var nå edit: ser det er bmw-e36-e46 her på forumet som har den nå, så den lever!
  2. slett
  3. jo takk jeg og syns den var digg men trengte noe jeg kunne få kjørt fra meg litt i og ville ikke skade den fine BMW'en så har kjøpt meg en riskoker jeg kan herje litt med
  4. nei veit ikke helt. er jo en skikkelig godbil så vil egentlig ikke kvitte meg med den men vil ha noe å henge fingrene i.... ja de fleste blir vel misunnnelig på en BMW E39 523i
  5. ja seff! takk
  6. lurer på om jeg skal selge femmern? er lysten på noe nytt og syns den er litt stor...
  7. solgt
  8. dagens bilde. er kjipt vær idag men er jo ingen grunn til ikke å ta bilder av stoltheten forde. særlig siden det er første dag med nytt understell
  9. Takk så mye for positive kommentarer var hyggelig å våkne til nysenka bil og gode tilbakemeldinger fra bimmersfolket når noe av det siste jeg fikk igår før jeg la meg var en illsint far på døra som kjefta meg opp og ned veggen om hvor upraktisk det var med så lav bil. hele bilen kom til å bli ødelagt så fort jeg så på en grusvei osv. han har jo heller ikke estetisk sans da, han kjører en ny pysjå 407. det burde vel si sitt..
  10. Endelig montert ferdig understellet var deilig å få den ferdig senket. men var litt ivrig på justeringa så den er lit i laveste laget bak. får bare justere den lavere forran så det matcher noen uskarpe bilder av en møkkete men nysenket bil:
  11. takk for det Kai P litt bedre bilder men får bare unnskylde møkkete bil
  12. regna vel nesten med at jeg må demontere noe av bakstillinga, har egentlig ikke lyst til det så bl.a. at det var to stabilisatorstag som gikk under fra nav til nav, dette er vel noe som kommer til å sprette ut av sporet sitt når jeg begynner å skru fra hverandre? var heller ikke alt som var like lett å komme til
  13. Takker. blei dårlig når jeg kom hjem fra pussinga på fredagen og spydde stort sett helt til søndag ettermiddag så var liksom ikke helt i form til å kjøre langtur på lørdagen men tilbake til senkinga. har som dere ser blitt ferdig forran og prøvde meg bak idag. fikk fort ut interiøret og innerskjerm. satte så jekken under navet å hevet det helt opp så dempern/fjæra ble komprimert, satte på fjærklemmer og skrudde så nesten av de tre skruene til topplageret inne i kupèen. skrudde så av bolten i bunn av dempern så dempern var løs i bunn. slapp jekken ned igjen, skrudde helt av de tre skruene i toppen og så.... hvordan i HELVETE får jeg dempern ut av hjulbua!?!?!? prøvde å lirke og knote stort sett alle mulige veier for å få den ut men nei. er det noe mer jeg må løsne?? prøvde og å løsne det bakerste staget på toppen av navet uten hell, fikk det ikke av innerst noen som har tips elr gjerne en løsning?? please??? edit: leste og DIY'en her på forumet før jeg satte igang....
  14. tid for litt update her handlet nytt Supersport coiloverkit forrige uke og fikk montert forran ikveld det blei pinnestivt i forhold til orginale dempere/fjærer og var egentlig kjempedigg har bare dårlige mobilbilder ennå men men... justerte det så lavt at det såvidt ikke subber ved aktiv kjørig med passasjer, syns det så riktig ut å. demper forran montert. gikk veldig lett egentlig all klaring er god klaring dette er da mellom baksiden av framfelg og demper. ca 1,3mm med 5mm spacer senket forran:
×
×
  • Opprett ny...