Gå til innhold

M-Tim

Medlem
  • Innholdsteller

    196
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

M-Tim's Achievements

  1. Kan nåes på tlf 94 54 54 64!
  2. M50b25TU med nyoverhalt topp selges. Motoren har hått under 10.000 km etter den fikk byttet topp. Står også ett 68mm gasspjeld på motoren og kan medfølge M3 grenrør som passer på. Kommer fra 525ia e34 93' som er importer fra Sveits. Kmstand 233.000 kan bevises. Dessverre mangler veivsensor da jeg har lånt den vekk. Men tar 2 sek å montere og koster kun noen få hundre kroner. Holder til i Bergen. Budet ligger på 6000 for motoren. Har automatkasse også.
  3. Jeg har en m50b25tu som jeg skal plukke ut av en e34 straks, byttet topppakning og overhalt hele toppen for under 10.000 km siden.. Står montert ett større gasspjeld (4mm +) og kan følge med m3 grenrør.
  4. 2000 for alt?
  5. Passer på e34 525 vanos?
  6. Må man ikke ha servopumpen som hører til?
  7. Hvor pent blir det andre gangen? Og hvorfor selge?
  8. Har vært borti den feilen selv. Lett for.
  9. Ja, såpass vet jeg, men det er 4 stempler kontra 1 som er originalt, og arealet på alle de 4 er nok større en på kun den ene. Så jeg lurte på om pumpen hadde noe problem med å skjønne hvor mye trykk den skulle pumpe tilbake?
  10. Er pakningene lakkert? Og hvorfor bytte? Funker ABS'en når man monterer noe slikt?
  11. Ja, gjærne det, men nærmeste verksted som kan gjøre dette ligger 30mil unna.. Bare lurte på om noen her har erfaring med dette og kanskje vet hva det kan være..? Bilen er original med sportsfilter.. Anyone???? MVH Prøv å napp ut av stikket til luftmassemåleren menst motoren er igang å hør etter forskjell i gange. Powerfilter ødelegger strengen inne i luftmassemåleren. Ikke bruk powerfilter med mindre du har oppgradert motoren så mye ellers at den trenger powerfilter. Ellers originale motorer trenger IKKE powerfilter. Man kan faktisk senke effekten med det, ved at det ikke er varmeskjermet, slik som det blir i boks. Oppgradert innsatsfilter i boks er lov.
  12. 525ix med s50, hva tror dere om det? Gjerne bytte den bakerste diffen til m5, tror dere det er mulig at girkassen og transferkassen tåler det? Hadde blitt en rå e34 med nok av sugehester, 4wd, manuell gir og ikke minst tannstangstyring. Men lurer litt på hvordan det blir med stabilisatorstag, dempere og hvor mye man kan senke den med tanke på drivakslingene framme... noen som vet? Eller noe man kan gjøre for å senke den ytterligere? Senk er obligatrisk. Tim
  13. Som personen over poengterer, er det virkelig andre faktorer enn km som spiller inn, blant annet temperaturforskjeller, oljen som har vært brukt på motoren, alder og selveste simmeringen. Men om den har gått 137 tror jeg ikke med mindre det vises fram noe dokumentasjon.
  14. Hva gir du? Har komplett uten slakk, med motor.
×
×
  • Opprett ny...