Gå til innhold

tevosupra

Medlem
  • Innholdsteller

    75
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.tevodekk.no www.japantuning.no

Profile Information

  • Interesser:
    Trondheim,Horten,Åleusnd/Stjørdal/

tevosupra's Achievements

  1. Tøffe bilder. Bilen tåler mer enn dette, men du vet hva som har skjedd om jeg hadde havnet i grusfella, da har du blitt alene barn:)hehe Tøft den blir brukt også....
  2. Det blir jevlig bra:) Gleder meg og se runde tiden på den i år forhold til i fjor på ACR:)
  3. Bilen har vært levert på rubbing og polering
  4. Dette må være enn av Norges fineste M3. Samt den ikke er en deposlitter:) ÅÅÅÅ gleder meg til og få testet oppsette på ACR i år:)
  5. Dette blir bra... Ny cluch og svinghjul er på bei også
  6. Dn e god! Du stopper uansett fortere!!!!!!!
  7. De bytter kun bremse klosser og skiver her. 10 ned bremsinger med samme bil og dekk. De nye skivene/klossene stopper 10 meter før de orginale. Det betyr at du kan bremse 10 meter senere inn til en sving? Får du flyten da på nedbremsingen og farta gjennom svingen, vil da større bremser bremse deg fortere ned i fart og du kan bremse senere inn i svingen, slik at du kan kjøre fortere rundt banen og få bedre runde tid... NASA eller Nobel...? youtube sier jeg!!!
  8. AP racing kit blir igjen noe helt annet. Det kan dessverre ikke sammelingnes med Brembo gate kit. AP racingbremse kitt blir for vilt til vanlige biler om de er orginal.
  9. Dekk er veldig viktig her:)
  10. Er enig i at du låser hjulene. Men de orginale bremsene her er ikke så rå at du låser hjulet monentant når du tråkker på bremse pedalen. De vil det ikke gjøre med de nye Brembo bremsene heller. Du stopper fortere med kraftige og mer jevne bremse punkt enn kun og låse hjula med evt orginal bremsene.
  11. Trenger ikke noe tråd om dette jeg hvertfall:) brembo bremsene stopper fortere enn orginalt! Thats it!!!!
  12. Hele poenget her er og få på bremser som er kraftigere enn orginalt, slik at mann kan brese senere inn i en sving.. Det er sjelden vi skal bremse fra 100 km og ned i 0. Men og si atmann ikke stopper fortere med slike bremser enn orginalt blir feil mener jeg..
  13. hehe. Alle skjønner at en STCC bil an kjøre fortere gjennom en sving og at de kjører på sliks:) Om du slenger på større bremser og bedre dekk ,da bremser bilen fortere eller kraftigere? slik at du kan bremse senere inn i en sving..? Det er det som er hele poenget med og få på større bremser..? Jeg er desverre ikke noe nobel mann;) dt blir for høyt for meg, men du trenger ikke og være i NASA for og skjønne dette heller!
  14. Jeg regner med det e rmulig og finne Tuv til de jahh..
  15. Jeg kjørte med denne M3 på ACR på tiden 01.52.00 med orginale bil og vanlig gatedekk. Det første som slo meg var at bremsene var for dårlige til og bremse på 50 m merke, samt understellet var for mjukt, samme gjaldt da foringer og slikt, motormessig og balansen i bilen var bra. Så det skal bli morsomt og se hva jeg for til med den i år, når den blir ferdig med nye bremser/foringer/understell og R- dekk. Regner med kommer på tiden 01.47.00. Dette skal jeg følge opp:):)
×
×
  • Opprett ny...