Gå til innhold

525i1991

Medlem
  • Innholdsteller

    733
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

525i1991's Achievements

  1. Egentlig ikke;) men du kan sende forslag på pm så får vi se.
  2. Bump. Ny pris
  3. Hei, har en 2003 modell e46 320i med m54b22. Hr fått en gul motorlampe og var på diagnose her i dag, fikk feilkoder om tenningsfeil på nesten alle cylindre, feil på en coil, feil på lmm og noe til, husker ikke alle er i farten. Det som er merkelig er at lampen kommer og går(varer gjerne noen dager, så borte igjen noen dager) Bilen går like fint uansett om lampen er der eller ikke. Har fått tips om at det kan være styringsenheten som er delvis defekt(hjernen) men vil høre her om dere har noen tips da dette er en dyr del å bytte om det ikke er den. Verkstedet mente at tenningsfeilene sansyneligvis var en følgefeil fra det som starta hele greia men de kunne ikke si konkret hva kilden var. MVH Eskild Loen
  4. Bump 70000,-
  5. Bump, 75000
  6. Selger min 2003 e46 touring for 60000,- http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39753124
  7. viewtopic.php?f=44&t=232256
  8. jo takk
  9. Bilen er vulkangrau, ikke lakket og ikke bulket;) den er forøvrig til salgs.
  10. Startet som Veldig matt, her er bilen våt så den ser litt blankere ut enn den egentlig er. Polering først hentet bilen litt utafor molde, da hadde den vært begjært avskilta i 4 mnd pga manglende EU, tror den hadde 5 2er feil eller noe. byttet lenkestag, brilleforinger, foringer i traversjen bak, topplager bak, fjører, og bygde ny eksos. kjøpte også inn en del gromdeler, felger, sota lykter, diff osv. Bilen endte iallefall opp ca slik.
  11. Vurderer å selge mitt lille "vinterprosjekt" bilen er en e34 518 touring som har rullet 253000. er eugodkjent i 1,5 år til, årsavg er betalt. har byttet mye deler i understell, brilleforinger bak, lenkestag, topplager bak, foringer i traversj bak, vannpumpe, termostat og sikkert en del mer som jeg ikke husker. Har også bygd ny eksos. (bråker litt for mye etter min mening. følger også med nye vinterdekk på stålfelg, 60/40 senk med papierer, (er kappa fjører nå) har også modda amerikanske parklys på den, men det er koblet med rele slik at når du slår over fra parklys til kjørelys så funker alt som originalt. Under bilen er det ikke rust, kanaler og jekkfester og alt er bra. har rustboble i lakken i C stolpen på ene sia. ellers har lakken litt striper og sår men ingenting kritisk. står også ei riegerleppe med catkiller på nå, men denne er stygg siden jeg tar nedi med fronten mye. har også endel gromdeler som står på/kan følge med; nye org sota hella DE lykter. kjørt 50 mil med dem, ca strøkne 10x17 og 8,5x17 rondell 058 felger, sort skinn i bakseter og dørsider (mangler fremme) M5 diff med diffbrems (3,91) og calippere fremme fra m5 (til 315x28 skiver) selges under selvkost, 25000 for alt. bilen står i Kristiansund N Eskild Loen 94895891 Eskildloen@hotmail.com Slik den står nå Slik den står nå Slik den står nå slik den står nå med senk, uten kappa fjører uten senk og uten gromdeler nye vinterdekk Sommerfelger M5 diff med brems M5 frambremsecalippere nye sota Hella DE lykter Selger også
  12. mutter på toppen? da skrur du bare løs topplageret, riktig for å demontere fjørbein er å skru løs lenkestag, to bolter på bremsekalipperen, skru ut absføler, så tre bolter i underkant av fjørbein, går gjennom spindelen og opp i fjørbein, tre bolter i topp og bare løft ut. deretter ta ut spenn av fjøra med fjærklemmer, skru av den muttern i topp og ta av topplager, bruk så en stoor vannpumpetang for å ta av "lokket" som holder demeperen på plass, ta ut gamle demper, sett i ny og monter i motsatt rekkefølge^^
×
×
  • Opprett ny...