Gå til innhold

ibux

Medlem
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    ibux84@yahoo.no

Profile Information

  • Interesser:
    Drammen

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

ibux's Achievements

  1. BMW 3.25 1993 Turbo Hvit & sedan orginal av utseende 3.16 godkjent bygd om til 3.25 Har skilter men ikke Eu godkent etter start av prosjektet orgialt interiør + noe nye instumenter instumenter: Turbotrykk Air/fuel mix Olje trykksmåler Olje temp Turbo: Compresorhus ar 50 eksos ar 63 Modifisert grenrør med tial 38mm wastegate 2.5 " eksos Frontmontert Intercooler med medhørende Samco slanger topppakkining: 140 cometic multilagspakning MLS HEAD GASKE C4328-140 FOR BMW M50 ARP Toppbolter Coiler: Audi Coilonplug Coiler og kontakter Dyser: RC Fuel Injectors BMW 550cc olje kjøler / Kjøling Elsktrisk viftekjøling av Radiator Clutsh/svinghjul og trykkplate: STAGE 3 CLUTCH KIT RACIN FLYWHEEL Horsepower:487 HP Torque Capacity: 435 ft/lbs Girkasse: Orginal 3.25 med shortshift Bensin pumpe: boch 255 LPH fuel pump Understell: Bilstein dempere med HR fjører Tårnstag foran og bak Bremser: Corvette C5 clipere og 330 mm skiver forran og orginale bak Felger: BMW CLS 17" med 225 Maxiss hjul. går over caliperne med noen mm klaring Datasprut: Adapronic 420 medfølgene kontakt og ledninger 3 bar mapsensor det som står i gjen er og lage en bedre oljeretur fra turboen og koble opp datasprutet prosjektet har stått alt for lenge og det ser ikke ut som lysta til og sku kommertilbake. skal også nevnes det at jeg ikke har noe kunskap om og koble datasprut. Bilen står i Drammen 60.000 eller rimelige bud skal se om jeg får lagt ut noen bilder. jeg har helt sikkert glemt en del Noen som er intresert ta kontakt på forumet så skal jeg følge med litt framover.
  2. KdFi BMW M50 *BOLT ON !OBS! IKKE VANOS Programmable PNP EFI The kdFi V1.3 is mounted and wired in a Motronikhousing and loaded with an initial setup for M50 engines. Customer to do: - Replace Throttle Position Switch with Throttle Position Sensor (not included in delivery) - Change Engine Management - START ENGINE ! Features: - Alpha-N setup (changeable via Software to MAP for charged engines) - Air flow meter is not needed any more - full compatible to MSextra Software (Megasquirt) - free Software / Open Source - MS2 onboard / Firmware MS2extra - Fuel Table 16x16 - Ignition Table 12x12 - USB Conector - Widebandlambdacontroller JAW on Board (JAW Prozessor not included) - Upgradeable up to 8 single coils (option) - Knocksensor Input (option) - programmable relais output (option) - elektronic boost control (option) - Barometric correction (option) - CAN Bus (option) Selges Kr: 6000 Kontakt må Gjøres på TLF :93854023 Har Blitt kjøpt på KSR.no De kan være behjelpelig
  3. du kan jo legge meg til på messanger?
  4. kan du ikke sende det du har av oppsett med litt forklaring ;D hadde vert gull. evig taknemelig har mapping 24/11 så må være klar til da
  5. jeg har en anelse om de som ser tråden min har peiling har bygd opp en m50b25tu turbo men har ikke noe serlig peiling på data sprut. har K-Data Kdfi v1.3 til M50 har fått med meg det at det ikke er samme trigerhjul på M50 som på M50b25tu Da blir det dårlig med gnist! og jeg tror jeg kan lese om instilinger på MegaSquirt til jeg blir grønn i trynet lurte på om det er noen som har noe ferdig. eller et utgangspunkt jeg kunne lagt in i megatune?
×
×
  • Opprett ny...