har funnet problemet, feil på vanos, motoren starter nå, men stopper etter ca 15 min å det lyser en lampe med en fastnøkkel på??? noen som har vært bort i problemet?
742730-5018S GARRETT NY!! TURBO
530 d (E60 / E61) MOTOR: M57N :2993 ccm :218 01.2003 til 01.2005
X5 3.0 d (E53) MOTOR: M57N : 2993 ccm : 218 HP 01.2003 til 01.2005
helt ny i eske, vist monteres av selger gies 1 års garanti.
selges
har nå byttet motor med en n45b16a samme motor men bare et par år nyere, har tatt alt over fra gamel motor sensorer/givere, men den vil ikke starte å får ingen feilkoder opp ved diagnose... høres ut som den vil tenne av å til på 1 til 2 sylindrer... noen som har forslag?
men vist man bruker det elektriske man har på orginal motor og bil og bare bytter blokka? kan det da være 1,6 - 1,8 - 2,0 liters motor fra hvilken som helst 1 og 3 serie? ser en tysk side som mener at motor fra e46 passer?
lurer på om det er noen som vet hvordan front stolene/m memory på en e46 m3 passer i en e39 touring? lar det seg gjør uten altfor mye plunder?
S.Hafsmo: Endret trådtittel
hadde helst sett å slippe å lage deler, så en m3 hadde jo vært bolt on, men har lyst på turbo el kompressor, skal kunne kunne kjøre på ferie med den, men samtidig at den går godt hvor mener du landet ligger ang power å bruks vennlighet?
ja det har di, kunne jo bare ha levert bilen dit, men er jo artig å holde på med det selv å men må vel til utlandet for å få tak i en delebil m3 e46 har sett di til rundt 10000 euro el er det å få tak i noe billigere??
vet ikke om det står i vognkortet, men mener å ha lest at helge vik sin m3 e30 i skien er godkjent med det, det var vel ss som gjorde det, el tar jeg feil??
seff spiller tusenlappene noen rolle, vil jo ha mest mulig ut av pengene, har man råd til å bruke så mye penger på å trimme bilen så er ikke 20-25 lapper så galt for å få godkjent det