Legger ut dyno resultater.
Dette er effekt målt på hjulene, effekt i motor finner man ved og dele på 0.85 (Effekt tap i drivverk)
Altså 745 hk og 670 Nm i motor.
Denne målingen er gjort før bytte til sekvensiel girkasse, så nå er det enda mer effekt på hjulene
Legger ut et dårlig mobil bilde av hvordan de ser ut med den nye girshifteren.
Den er ikke koblet til girkassen på bilde, det er grunnen til at den peker litt bakover.
Her kommer det noen bilder fra KW 7 Post rig, og fra testingen
Bildene er hentet fra facebook så kvalitet blir der etter.
Bilde av CSL´en Bjørnar Stugaard tok utenfor Ringwerk
Jeg skal kjøre selv, men når det gjelder selve rekord forsøket så er det Stian som skal prøve seg på det.
Planen var og prøve nå i høst men grunnet lang tid for levering av deler så ble ikke dette mulig.
Men da kan jeg jo bruke vinteren på testing og optimalisering.
Reiser ned til Oschersleben får å kjøre en test i desember sammen med Stian Sørlie.
Så lenge man får TÜV godkjent kassen så er det ikke noe problem.
Da er det også kjøpt inn en M3 csl slik at vi kan få så mange runder som mulig på NBR mens vi venter på at z4´en blir ferdig på KW.
Bilen plukker vi med oss fra England og hjul kjører ned til Tyskland.
http://www.pistonheads.com/sales/1271393.htm
Det går stadig fremover
Legger ut noen bilder av brakettene som må spesial lages for oppheng av girkasse.
Vi reiser ned til tyskland neste uke, da skal bilen på KW 7 post rig, samt at vi kommer til å kjøre testing i 2 dager på banen som ligger like ved Schubert-Motorsport i Oschersleben.