Gå til innhold

Kri$$

Medlem
  • Innholdsteller

    65
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    roccodude@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Askøy

Kri$$'s Achievements

  1. Flere bilder kommer til helgen. Prisen jeg hadde tenkt er 155-160k.
  2. Opp!
  3. Om bilen: 02 modell (reg. Desember 2001), 155000 km, 150 hk diesel (aldri chippet så vidt jeg vet), koksgrå, delskinn sportsseter, multifunksjonsratt, A/C, ny turbo etter havari på rundt 138000 km, EU-ok. Sommerdekk 235 35 Sonar på greie felger 8,5x19 fra GS (ikke lagt til i vognkort, men er innenfor grenser for innpress og rulleomkrets), burde også fått seg nye vinterdekk. Bilen er i bra stand innvendig bortsett fra skinnet på førerstol begynner å falme litt på det vanlige stedet, men det er ikke hull. Utvendig ser den grei ut i lakken, men bærer preg av dårlige vaskevaner. En skikkelig polering vil nok fikse dette. En liten rustboble på a-stolpe og en litt større (2x1 cm) på bakluke. Ellers er det litt trøbbel med sidevinduet på førersiden, vinduet går skjevt opp. Det er lekkasje på spylervæskesystemet, og varmetråder i vinduet i bagasjeluken virker ikke. Understellmessig har den fått nytt ytre og indre styrestag, samt 4 hjulskontroll. Nye fjærer bak og nye foringer i bærebruer bak som ble skiftet i fjor, samt ny turbo og veivhusventilasjonsfilter. Ny olje og filter i juli 2010. Gi bud på PM, er ikke interessert i bytter. Kan også nåes på 41449457. http://images.bimmers.no/files/psknbx2zjkfchnf9df98.jpg]
  4. Er takstativet mulig å feste på rails?
  5. 3-delt eller 2-delt disse her?
  6. Takker for link, ønsker gjerne flere tips til flere splits i 17-18 tommer.
  7. Jeg går tenker på å investere i splittfelger til kjerra, så da lurer jeg på om dere har tips til kule splitt felger som ikke er så vanvittig dyre. Gjerne oppussingobjekter også. Helst i 17-18 tommers størrelse. Mvh
  8. Har ikke noe nøyaktig svar på forskjell på stor og liten service, men veihusventilasjonen ligger underluftfilteret hvis jeg husker rett. Er en sort plastboks som står rett på blokken, var den som kverket turboen min.
  9. Ok, supert! Ringer han asap i morgen, passer bra da bilen står på Kokstad:)
  10. Hei, da var det min tur å få det beryktede turboahavariet på dieseldyret mitt. Det jeg lurer på er om det er en helsikes jobb å bytte turbo selv, eller bør jeg la et verksted gjøre jobben? Skal nevnes at jeg ikke har allverdens peiling på å skru. Har bestilt deler hos BMW og de har tilbudt meg å gjøre jobben for 25.000 som jeg selvfølgelig synes er vanvittig. Mvh Kris
  11. Bilen har jeg ikke fått tilbake dessverre. Veldig spent på å få vite hva feilen er ennå.
  12. Den er sendt på merkeverksted ja, iom at jeg kan for det første ikke skru motor og så regner med de har mer peiling på bmw enn hvilket som helst annet verksted.
  13. Kjøp justerbart med TUV-papirer, er mye rimelige sett rundtom og der kan du senke bra mye alt etter hvilket merke du kjøper. Da kan du justere akkurat slik du vil ha det, og du slipper at den er lavere bak enn foran som det kan bli med senkefjører.
  14. Ok, har hørt med verkstedet og de tror det er toppakningen. Er det sannslynligheter for at toppen sprekker hvis pakningen ryker eller kan dette også skje uten videre? Eventuelt hva annet kan bli ødelagt ved røket pakning?
×
×
  • Opprett ny...