Gå til innhold

Dekkbrenneren

Medlem
  • Innholdsteller

    678
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Sandnes

Dekkbrenneren's Achievements

  1. Oi, ser jeg satte denne i feil kategori. Beklager
  2. Hei, jeg vil fjerne servoen på banebilen min som er e28 535i da jeg syns dette ser forferdelig ut. men kan jeg bare ta vekk dette rørsysteme samt pumpa? Det er snekke på denne kan den evt låse seg om jeg bare tar vekk alt? Vil den kansje bli extremt tung å ratte med tanke på den er lakt for å ha servostyring? setter pris på tips og triks. takker
  3. Rogaland! Trenger ekstra lameller i min nye d drum som jeg erstatter med en ny uoriginal. Trenger 1stk ekstra lamell og 1stk ekstra plate som ligger imellom lamellene på hver side av d drum altså totalt 4 deler. Trenger d fort så mulig så håper noen har eller har en ødelagt kasse eller deler liggende. Koster bare 5euro fra tyskland men prøver her. Kontakt gjerne 41234086
  4. Som tittel sier, er på jakt etter turbomanifold til m30b34 som sitter i e28. skal ha noe skikkeli, ikke noe hjemmelaga drit som jeg allerede har tlf. 47285882, holder til på sola i Rogaland.
  5. Ok, sender du meg en mel på 47285882, så jeg får nummeret ditt, så kan jeg ringe deg. Jeg bor på sola og kan hente fortløpende om prisen er rett
  6. solgt kassen?
  7. Heisann, jeg så det var en e30 polizei til salgs i sommer, tror den gikk rett nord for stavanger en plass, noen som vet? Var et såkalt prosjekt banebil Eller om eier kansje er her inne?
  8. heisann, leste i avisa at E85- skal fjernes pga det blir det selt så lite av eller hva det var... :S Men tror det skulle være noen få pumper ijen i Oslo... Syns dette er synd, da jeg og andre med både vanlige biler og løpsbiler ikke får tak i dette her på vestlandet lenger når dette skjer.
  9. ingen som har modifisert styring på e28?
  10. Heisann Kunne tenkt meg å få mar styringsvinkel på min banebil... har søkt men finner ikke så mye her inne... :/ Noen som har erfaringer med dette, evt sette på en annen tannstang også som passer uten for mye modifiseringer? Takker for alle svar og tips
  11. Heisann, tenkte lage meg et innsug til min e28 m30b34... men noen her som vet hvordan det er med størrelse, lengde osv på rørene fra plenum og inn i selve toppen? Samt den mest fornuftige størrelsen på selve innsuget (bak spjeldet til plenum) altså selve boksen. Med tanke på hvor på register du henter ut effekt. Da vet jeg diameter og lengde har en del å si, også på respons. men noen som vet, eller har en formel på hvordan rekne dette ut? Pr idag har jeg 513,2 hk og 729,1 nm på 1,2 bar, så får vi se hva nytt innsug byr på takk til dere som vet eller har erfaringer med dette
  12. Heisann, gjelder en e28 banebil dette så er litt modifikasjoner... Startet bilen min idag etter å ha byttet bensinpumpa, har kjørt litt med bilen etter at den ble klar for banebruk og alt såg ut til å virke. Men rett etter at jeg startet den, så kom det masse røyk fra dynamo, merkelig greier for den har jo alltid virket. Skrudde straks av hovedstrøm bryteren, men ladelyse til dynamoen lyste fortsatt...?? Laderele er nytt, tok hånden ner for å kjenne og da var ladereleet ganske så varmt ja... Noen her inne som vet hva dette kan være? merkelig at dette helt plutselig skulle skje... takk for hjelpen
  13. Er en 6 puck me sachs 765 trykkplate... Skal se om jeg får lastet opp grafen
  14. Jaa, får bli smidd til neste sesong jo takk for det
  15. Heisann Fikk dynokjørt min e28 med en m30b34 det som er gjort med den er Kvasskam, stor turbo! B35 stempler, og generell overhaling som nye stempelfjører og rådelager osv. Og går på e85 Beklager dårlige bilder, er noe dritt inni linsen på kamera. noen andre her som har erfaring med hva disse maskinene tåler? jeg fikk 513,1hk og 729,2 nm på 1,2 bar, syns dette var voldsomt bra jeg, så noe må jeg jo ha gjort riktig
×
×
  • Opprett ny...