Er vel bare og starte med et bilde
Litt info:
M106 med orginale stempel
Ppf smidde råder
B35 topp med z55 kam og ppf steg 2 ventilfjærer, selvlaget plenum
Garrett GT45 turbo, selvlaget grenrør
Electromotive TecGT motorstyring, 1680cc dyser som leverer E85
QuarterMaster 3-skiva clutch
Sliten 525tds girkasse, ellers orginal 528 drivlinje
E34 M5 bremser og BKF fra golf 1
Fk coilovers fra e34, heva dempertårn bak
Litt flere bilder
Videre plan er å få kjørt litt og få sortert ut barnesykdommer. Trenger sårt en 530d girkasse, da den fra 525tds syter og bærer seg styggt etter bare ca 5 mil tok foresten livet av den første tds kassa etter 5km på første prøvetur.. men den var brukt i 2 sessonger tidligere med 529whp og 762 wnm, så det kom ikke som en overaskelse
Er veldig spennt på hvordan bilen blir med coiloversene fra e34. Er veldig lite utfjæring på di. Skal kjøre på den humpete Lånkebanen i helga, så får vel en liten pekepinne da.
2 stk 044 kopi pumper skal byttes ut etter hvert til en stor pumpe. Men er litt usikker på hvilken pumpe jeg skal gå for. Tips og synspunkter settes pris på