Gå til innhold

SoidSnake

Medlem
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

SoidSnake's Achievements

  1. Tusen takk Da blir det innkjøp av ATF Dextron III Den check-controllen, er det det som kalles for MID-display? Sikring 25 og 44? Kan sjekke de, også måle hver sikring for sikkerhetsskyld.
  2. Okay så det virker da sikkert siden det er minusgrader ute og kjøling er noe av det siste jeg trenger Takker for svar For håpe noen har hatt et lignende problem tidligerer og vet hva som er gale
  3. Heisann Takker for svar Vel det viser ingenting når jeg åpner dører eller når en lyspære er gåen, så derfor lurer jeg om jeg har check-control eller om den ikke fungerer. I instruksjonsboka så står det at check-controllen skulle være der jeg har satt pilene på bildet. Får man tak i ATF Dexron II på bensinstasjonen?
  4. Har to spørsmål. 1. Jeg må fylle på ny servo olje på min 520i '97 modell E39, og det står ATF OIL ONLY. Kan jeg bare da gå inn på hvilken som helst bensinstasjon og spørre etter ATF olje eller er det en spesiell type ATF olje jeg må etterfylle med? 2. Lurer på om jeg har check-control på min BMW og om jeg har alle sikringene som skal ha? Her er kursfortenelsen for sikringene framme, på tysk selvfølgelig Sikringene for 1-16: Sikringene 16-34: Sikringene 32-45: På kursfortegnelsen framme står det en del sikringer som er over 45 så jeg lurer på om det er for sikringer bak i bagasjerommet, men der har jeg egen kursfortegnelse så det er litt rart. Her er kursfortegnelsen bak: Og her er sikringene: Lurer på hvorfor det ikke står sikringsnummer på noen av sikringene? Mangler jeg noen sikringer?, jeg vet at jeg ikke har telefon eller navigasjonssystem men det kan være noe som mangler. Av visuelt sjekk ser alle sikringer ok ut men har tenkt å ohme de. Takker for svar
  5. Hei. Har hatt problem med kupeviften til min BMW E39 og det viste seg å være motstanden som har gått. Etter at jeg har skiftet den startet varmapparetet å funke igjen men ikke med samme guff som den en gang gjorde. Når jeg skrur varmapparatet på full guffe så hører jeg at viften bråker like mye som den gjorde før (kan høre den suser på full guffe) men det kommer bare litt luft ut. Vel nå blir bilen varm på et blunk og eg kjenner at varmen siver ut men jeg får ikke den flotte luft sirkulasjonen i bilen som jeg en gang hadde, jeg har tatt å testet den på alle mulige temperaturer, tatt den på manual og kun på at den skal blåse ut og på full guffe men ingen lykke. Hvis jeg velger å kun blåse ut fra dashbordet og ikke under beina eller andre plasser så blir det litt mer guff men likevel dårlig. Jeg har også nylig skiftet pollenfilterene og jeg testet i dag å ta begge ut og sjekke om det blei bedre men det er akkurat det samme. Men den viften helt framme, framfor radiatoren skal den gå? Den står heilt i ro selv om bilen er igang og varmapparatet er i gang. Jeg prøvde å bevege på den med et skrujern og den beveger seg men føler at den er tung å bevege på, skal den være det? Sikring nr 28 er hel. Takker for hjelp
  6. Viften til ACen blåser ikke så mye som den gjorde før. Uansett om jeg skrur viften på fullt eller justerer gradene fra 16 til 32 så blåser viften bare så vidt. Selv om eg tar på vifte for døgg i frontvinduet så kommer det bare så vidt med varme ut. Temperaturene ser ut som å funke, det kommer varm luft når jeg setter opp temperaturen, og kald når jeg setter den på 16 grader. Dette skjedde for 3 - 4 dager siden. Noen som vet hva som kan være gale? Og hvordan jeg kan fikse dette uten at jeg må betale mye penger på å få det fikset på et verksted? Takker for svar
×
×
  • Opprett ny...