Gå til innhold

henvid

Medlem
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Stavanger

henvid's Achievements

  1. siste som er blitt gjort nå er: NAF - advokat er kontaktet og synes det hørres ut som en interessant sak. Men uansett dersom BMW ikke stiller med noe som helst sympati eller økonomisk hjelp (før advokaten deltar), skal kompisen min lage en mediasak om BMW og fortelle "alle" om hvordan Bavaria behandler kundene sine når noe veldig uvanlig og vanvittig dyrt oppstår. Forhåpentligvis reagerer BMW før artikkelen blir sluppet ut til offentligheten, men hvis ikke er det bare å kjøre på. Da, forhåpentligvis, vil kommende kjøpere tenke seg om før de velger BMW modeller som har disse skjulte "kjente" svakhetene..og ikke sitte igjen med en regning på godt over 100,000 etter noen uker, måneder eller år. Gjennomsnittlig levetid er ikke 100,000km og 5 år hos BMW!! Da tar jeg heller peugeot eller citroen og det er ille det!!
  2. Takk for mange svar, det er mye av dette som kommer godt med ser jeg... har liksom fått inntrykk av at dette "aldri" har skjedd ifølge Bavaria.. Kommer dere på mer ang saken så skriv i vei
  3. Jeg har en kompis med en 04 320dt (E46), kjøpt for 3 uker siden. Bilen var dønn strøken, full m-pakke, 111000km, alle servicer og feilfri Naf test før overtakelse. Her om dagen skjedde det at motoren mistet all kraft, ristet, tikket og banket akkurat som en gammel Volvo 240 som ikke går på alle sylindrene.. Dette viser seg etter "obduksjon" hos Bavaria i Stavanger å være en klaff i innsugsmanifolden på den fjerde sylinderen som "er borte"!! Dvs at den har løsnet og gått gjennom hele systemet... Dette resulterer da i at motor og turbo må byttes til den nette sum av kr 120000,-!! -Er det noen av dere som har opplevd eller hørt om noe lignende? Og i tilfelle hvordan dette har blitt løst økonomisk? Jeg mener at dette ser dårlig ut for BMW at en bil som har gått 111000km, fulgt alle servicer, aldri vært chippet og er 5år og 4mnd gammel skal havarere og eieren sitter igjen med alle kostnader fordi Bavaria mener at sånn kan skje!? Nevner forøvrig at bilen ble kjøpt privat av en seriøs mann som har fulgt alle forhåndsregler for å ha en plettfri bil, firmaet som importerte bilen for tre år siden, Namdal Bil, er konkurs, forsikring med full kasko til å dekke dette er uaktuelt da det ikke hjelper stort økonomisk og BMW Norge mener at de ikke har noe ansvar fordi bilen er bruktimportert!!!!
  4. Ja det frister jo det, hvilken stand er de i og hva kunne du tenkt deg for de? bilder?
  5. Ønsker å kjøpe 17¨M Contour II felger til E36, helst i rogaland...med eller uten dekk spiller ingen rolle
×
×
  • Opprett ny...