Gå til innhold

Kennern90

Medlem
  • Innholdsteller

    21
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Kennern90

  • Bursdag 04/21/1990

Contact Methods

  • MSN
    element_kennern@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Ullensaker

Kennern90's Achievements

  1. Kan hende denne er til hjelp! skal bytte xenon pærer selv. http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=41184
  2. Hei. Jeg selger fire 8.5" X 18" 235/40R18. ET 35 (Innpress) 4000Kr. To av dem er slitt, men kan kjøre på. de to andre er Ganske bra, Alle fire er i veldig bra stand med noen få Merker. Ene Felgen har en Scratch som du kan se på den ene bilde. Dem ligger i Ullensaker. Sendes ikke.
  3. får jeg sitter her og vurderer og få prøve og bygget min BMW E36 325i til manuel. men usikker på hva som må gjøres. har ikke garasje eller noe sånt..
  4. ble denne bilen byggd om til manuel? lurer selv på hvor mye dette vil koste.
  5. Åssen er det og bytte Indre endeledd på E36? er det noe presse jobb man må gjøre? Hadde vært fint om noen hadde en fin guide på dette her.
  6. Noen som har peiling på åssen jeg skal få ut Baklåsen på min E36 sedan 4dørs? får ikke låsen ut pga den svarte lista som skille det lille vinduet og det store vinduet i bakdøra. Håper på svar fortest mulig.
  7. er her noen eksempler på hva det kan være: 1. Det har samlet seg skitt eller gjørme inne i felgen, noe som påvirker avbalanseringen. Oppstår gjerne når bilen har blitt parkert etter å ha vært kjørt i regnvær på grusvei. Å få spylt vekk all skitten på innsiden av hjulet løser problemet. 2. Du kan ha fått en støtskade i en eller flere felger, slik at felgen har blitt deformert og gjør hjulet urundt eller at det kaster på seg sideveis. Dette kan skje om du treffer en fortauskant i for høy hastighet, kjører over et hull i veibanen eller på annen måte får et kraftig støt i hjulet. Jo lavere profil det er på dekket, jo større er sjansen for at slikt kan skje. I noen tilfeller kan felgen rettes ut, men dette er som regel ikke lønnsomt med mindre det er snakk om dyrere felger. Ny(e) felg(er) er som regel den eneste løsningen. 3. Du kan ha ubalanse i ett eller flere hjul. Dette kan skyldes enten at balansen i hjulet har forandret seg over tid, noe som ofte skjer i større eller mindre grad etter hvert som dekket slites. Eller at avbalanseringen av hjulet har vært for dårlig i utgangspunktet. Å avbalansere hjulene på nytt vil da løse problemet. 4. Du kan ha en såkalt separasjon i et eller flere dekk. Separasjon oppstår gjerne på dekk som er en del år gamle, eller som har blit utsatt for store påkjenninger pga. feil med bilens understell som forstilling, støtdempere osv. Eneste løsning i slike tilfeller er å bytte ut dekket. 5. Du kan ha dekk som ikke er helt runde fra fabrikk. Dette er mer vanlig på "billigdekk" enn på dekk fra anerkjente produsenter. I en del tilfeller kan man få innvilget reklamasjon på dekket pga. høydekast dersom dekket er ganske nytt og har slike symptomer. Før vi konstaterer at et dekk har en slik svakhet prøver vi å ta det av felgen, smøre ordentlig og legge det på nytt. Av og til kan dekket ikke ha glidd helt på plass på felgen.
  8. sikker på at det ikke kan være seperasjon i dekket ditt?
×
×
  • Opprett ny...