Da var senkefjærene på plass - også bak! Jeg gjorde følgende for å bytte fjærene bak: Tok løs støtdemperen fra spindelen. Det var greit å bruke en garasjejekk under spindelen for å lettere få demperen løs og festet igjen. Det er en god del press på demperen når bilen er jekket opp. Deretter senket jeg traversen så langt jeg kunne uten at boltene løsnet helt (Jeg tok en side av gangen). Man må være to personer. Den ene står på spindelen og presser den ned (følg med på slanger og kabler så det ikke kommer direkte press på dem), og den andre brekker fjæra løs med et brekkjern. Evt. kan man bruke et langt rør eller noe lignende til å bende spindelen nedover med. Den nye fjæra settes på plass med litt lirking og knuffing med et brekkjern mens spindelen presses nedover.
Hele operasjonen var gjort på to timer, og man slipper og løsne eksosanlegg og alle de andre tingene som blant annet Haynes-boka sier man må. Det virket heller ikke som belastningen på vitale deler ble for stor.
Bilen ble lav og fin, og jeg synes ikke det er noe negativt at det ikke er sportsdempere montert. Senkesettet er et Eibach Pro-kit som skal senke 30 mm foran og 25 mm bak.