Gå til innhold

Aneshen

Medlem
  • Innholdsteller

    352
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om Aneshen

  • Bursdag 02/08/1989

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Interesser:
    skien
  • Kjøretøy
    Bmw e34 Golf 6 Passat 3b

Aneshen's Achievements

  1. Pris tenker du deg nå, ?
  2. Solgt? Lurer siden du svarer nå etter snart 1 år
  3. beklager. ble så ivrig på felgene og prisen at jeg ble blind
  4. Takk for det
  5. Vanskelig å prøve en annen hjerne da jeg har e34 og fjærnet ews :-/
  6. Jo, manuelt da endrer den seg til 24 grader ca på tomgang 12v rett på solenoid.
  7. Ja.
  8. Ny lmm, 15kg/h på tomgang, kamaksel vinkel -3 grader uansett turtall belastning. Hm, vanos døde, solenoid I orden . Blir gal
  9. Ja, pratet litt med Fekzen på forumet, og mener det skal være ca 300 g/s på fullgass, dvs 1080 kg/h , det er jo det jeg har på tomgang. Pøver en annen LMM jeg... og kontrollerer signal kabel til ecu om den ligger til kortslutning til PLus. takk for innspill E.C !
  10. Ja, ligger ikke feil på annet enn lambda, det er jo pga vanos ikke aktiverer. Gasspjeld pos. Virker også. Luftmasse ligger fra 950-1100 kg/h på tomgang og øker ved gass. Har kjørt langs veg med uavhengig gass og turtall uten at det skjer noe med vanos . Misstenker def ecu her
  11. Ser på kam føler at jeg får 24 grader og motor stopper nesten. Det er ved Manuel aktivering. Live data sier vanos bakover hele tiden uansett gass turtall
  12. Noen her som kan bekrefte motstand i soleniod? Måler 25.5 ohm i min . Ecu aktiverer ikke , spenning og gods signal fra ecu i orden. står pal på -3 grader kamakselvinkel . ved manuel aktivering med 12 v , så får jeg 24 grader kamakselvinkel . altså vanos i orden., mvh
  13. Takk fk highsport coil
  14. Jo takk for det
×
×
  • Opprett ny...