Takk for svar!
Disse motorene er vel kjent for å koke ganske lett, men hvor mye har det å si at det blir litt mindre kjøling. Vil problemene komme raskere/hyppigere?
Det vil jo også konstant stå vann mot pakningen der det mangler hull, er dette ok?
Her er den gamle sprukne toppen. Det står produksjonsdato i 1998 på den, så tydeligvis ikke første gangen toppen har sprukket på bilen...
Den "nye" toppen fra en 91 525 e34. Mangler totalt 9 hull. Trolig til vann.?
Kan jeg bruke denne toppen?
Kan noen hjelpe meg å finne ut av dette...?
Hei!
Jeg holder på å bytte topp på en 92 e36 325 uten vanos.
Jeg har skaffet en brukt 2,5 topp i fra et lokalt huggeri som visstnok skal passe.den har stått i en 91 modell 525.
Men den gamle sprukne toppen og den den nye er noe forskjellig.
Det er ikke like mange hull rundt forbrenningskammeret(vannkanaler?).
Kan jeg likevel bruke denne toppen?