SOLSKINN`S HISTORIE: Denne bilen var eiet av meg i 1995 (min første) beholdt den i 2 år, solgte den til en venn av meg (som hadde den i 2 år, hans første også) Etter det så irriterte vi oss bare over den frekke E 30`n kjøre rundt uten oss som eiere. Vi angret begge bittert på at vi solgte den Bilen så helt lik ut på den tiden (Bare med Borbet C i 17") Nå 14 år senere, ble bilen sporet opp via biltilsynet som bekreftet at den var avsklitet.. Biltilsynet oppga siste eier av bilen.. Ringte han, og han bekreftet at han hadde en "HAUG" av en E 30 stående bak i hagen. Han hadde STOOOORE planer om og få den tauet til skroten, men tiden strakk HELDIGVIS ikke til. Han ble rimelig overasket når telefonen kom, om at noen faktisk var villige til og hente den, samt betale han penger for det. Bilen ble reddet fra døden, for en sum tilnærmet vrakpant.
Bilen er nå: Hellakkert i original farge: Diamant-scwartz met, av Foss Billakkering AS på Stabekk (De er BMW skadeverksted for Stenshagen Bil Oslo AS), montert 18" OZ med 15 mm spacere foran og 25 mm bak, byttet til bakstilling med skivebremser bak, byttet til skinn interiør, (sportseter og dørpanel er bestillt via bimmers.no), byttet bremserør, demper og fjører 60/40, hvite blinkelys, innerskjermer, toppakning, lakk av toppdeksel, varmeapparat register, 2 skjermer, panser, diverse lamper, lister, diverse pakkninger, foringer, barekuler, kombiinstrument, cd spiller, ratt, griller, frontrute, sideruter, eksosanlegg, brekk pose i skinn, girspak pose i skinn, e 46 kort M girkule, rødlakkerte baklamper, IS frontleppe, nye M emblemer, nye BMW merker + mye mye mer, hjullager bak + full runde med bremser står nå for tur, samt EU kontroll da det er 10 år siden sist.
edit flere bilder