Gå til innhold

T.k

Medlem
  • Innholdsteller

    15
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Profile Information

  • Interesser:
    Telemark

T.k's Achievements

  1. nja? Tokk du og trykte den ene slangen inn i den andre bare? Er dem ikke like store ? hehe, føler meg dum her ^^
  2. Bumb, det lufte røret til dynamoen. Trenger jeg virkelig den? plastikk drite er i veien!
  3. ahaa, takker! Gjør det i morgen! brukte du rør ?
  4. Luftmengdemåleren ligger jo rett før luftfilteret, en sånn firkanta "brikke". (tror jeg). Men siden det kom vann ut av de slangene så må jeg jo blende dem..
  5. bump! kunne jeg Blende slangene ?
  6. Kan jeg ta også ta ut den "pluggen" også blende slangene ?
  7. hey, jeg innrømmer dette er litt teit spm men det får gå.. Jeg skulle da montere et nytt k\n filter, når jeg demonterte den orginale luftfilter boksen, så var det 2 slanger som hang igjen under hoved åpningen i boksen. Jeg skrudde den løs og vips der var det en form for føler eller plugg lignans sak? Hva er disse slangene til ? Fikk start hjelp av en kamerat nå istad, å da gikk den 2 secunder på nesten 3k omdreininger og så døde den. Så også at det går et form for lufte rør til dynamoen? Fant et bilde på en tysk side. Der ser du den pluggen som jeg ikke ANER hva er til.. dette haster litt, setter pris på alle svar
  8. Jepp! bilder er halve jobben! Er i kragerø på julebesøk atm, Så får ikke gjort stort nå. Skal hjem i morgen kan ta noen bilder da.
  9. Hey! Jeg har da en 520 e34 91" med M50 motor som da har gått 350k. Motoren er nyoverhalt av Bmw mekaniker så den bærer ikke så veldig mye preg av det. Dette er en bil jeg skal bruke dagli og på bane, men setter fokus på bane. Det som foreløpig er gjort med bilen er: - Senkesett (usikker på merke) - Nytt momo ratt - Effektanlegg (usikker på merke, dette finner jeg ut) Ting som skal gjøres: - Ribbe bilen helt innvendig og litt utvendig - Investere i nye stoler samt seler - Ny clutch og nytt Svinghjul - Chipp samt en liten mapp om behovet er der. - Nytt grenrør samt eksos - K sport shortshift (bestilt) - Nytt performance luftfilter samt litt rør (bestilt) - Noen nye instrumenter og litt småtterier - Coilovers om jeg finner noe brukt\nytt til en grei penge - Fjærbeinsstag bak og framme samt under Det er stor mulighet for at jeg setter inn en større motor senere, jeg klarer meg fint inntil videre. Noen bilder av bilen som den er idag ( uten sommerdekk seff )
  10. Vet Gs har men koster en del, ville høre om noe brukt først til en litt mindre penge.
  11. Hei! Leter etter fjærbeinsstag til Min e34 520 (m50), Både fremme og bak. Om noen har si ifra:) EDIT: Coilovers også om du har en grei pris.
  12. å jøss! det var ikke dårlig det da, Eneste probleme mitt da, er hvordan jeg skal få den hjem. Kjøre ned ditt og hente den på henger, er noe jeg tviler på at jeg har tid til. Men ok, dere har overbevist meg til et motorbytte, greit nok. Men på den 535i så står det 235hk, men er det ikke m30 maskin som står i dem? Dem er vel kun på 211?
  13. Er det virkelig så billig? 3.5l er det evt det beste valget? er det noen nett side jeg kan se på?
  14. Har også vurdert motorbytte. Men skal jeg bytte motor, så vil jeg har noe større. motoren fra 535? eller ombygge til m5.
  15. Heisann! Er en student som har hatt en bmw 520 en stund nå, Å nå nærmer det seg lappen. Så da er det på tide, og putte pengene i bilen fremover. Jeg har i lang tid vært fan av N\a tuning av biler, Da jeg ser på turbo som en snarvei til masse hester. Jeg vil personelig ikke ta noen snarvei, når det kommer til motoren min, Så jeg går for N\a tuning. såklart så vet dere at en E34 520 har 150hk ca? Og jeg vil da få den litt kvassere, Da har jeg et mål ved å få den opp til 200hk.. Spiller ingen rolle om dette er dyrt eller ikke, Det er det jeg selv som regulerer. Det jeg trenger fra dere, er forslag av deler, sider, ideer etc. Som kan være med å hjelpe meg. Om det ikke blir akkuratt 200hk er ikke så nøye, Men hovedpoenget er å få den kvassere med N\a tuning. Takker for hjelp! Mhv: Thomas
×
×
  • Opprett ny...