Gå til innhold

aksel_christoffer

Medlem
  • Innholdsteller

    20
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Contact Methods

  • MSN
    aakselsen@hotmail.com

Profile Information

  • Interesser:
    Eiksmarka

aksel_christoffer's Achievements

  1. selger ett pent e36 coupe sportsint fra 97 mod.. hull i førerstolen. lyst stoff. førerstoler. bakseter, rygg, dørpaneler forran og bak. 5000 3 stk skrudde orginale bbs felger18" 1500 per felg orginale e46 16" alufelger med bra vinterdekk. nesten ubrukt 5000 borbet 17" m feit kant og gode sommerdekk. flasser i lakken. 6000 solgt angeleyes frontlykter m blinklys 1500 diamantsvart seidl frontfanger til e36 1000 diamantsvart org bakfanger med diffuser e36 1000 diamantsvart org elektriske speil e36 coupe 1000 uorginale baklykter til sedan 500 baklykter coupe, h.s mangler litt glass 400 blinklys forran til sedan 200 m3 look speil m blink 500 list til bagasjelokk coupe 100 bagasjelokk trekk m tom verktøyboks 150 bud.. tlf 46613623
  2. hva skal du ha for bakfanger og speil?
  3. satt tilbake til orginalt luftfilter nå og da gikk den greit. går å kjøre nå. motoren koker ikke lenger etter å ha lufta systemet.. når den er kald går den greit, straks den ligger på normal motor temp stopper den noen ganger og får lavere tomgang. stinker bensin... noen som vet hva det kan være? har ikke byttet bensinfilter ennå.. vet ikke om det kan ha noe med saken å gjøre:P
  4. har gjort det i riktig rekkefølge ja:)
  5. den tappen inni fordelerlokket blir slitt bort veldig raskt, har bytta fordelerlokket to ganger allerede. noen som vet hva det kan skyldes? så at rotoren var litt løs så det gikk ann å rikke litt på den. men har stramma den nå.. vet ikke om det kan skyldes at tappen slites bort. ellers starter motoren. men går som en bøtte møkk. reima står riktig, men må bygge opp farten og klarer nesten ikke kjøre i 3 gir hvis jeg ikke har fart fra før.. ikke noe falskluft. det er sjekket. har akkurat bytta olje og filter igjen. bruker verken vann eller olje.
  6. den bruker bare lang tid på å starte. har vært ute å kjørt noen turer. starter hele tiden. men når motoren er varm stopper den hvis jeg brått tar inn clutchen..:s gir jeg bånn gass stopper den nesten også. har ikke bytta olje nei. men tar oljeskift, filter og motor rens i morra tenkte jeg, samt kjøpe nye plugger. vet ikke hvorfor. men den starta med en gang da vi taua den i gang:D
  7. da starta den og går bra. men går på høyt turtall og stinker bensin konstant. lukter bensin av oljepåfyllingslokket hvis man tar av dette.. og oljenivået har steget. tegn på at bensintrykkregulateren er gått?
  8. ok. da står i hvertfall kammen og veivhjulet riktig. kan muligens triggerhjulet være satt på feil i forhold til sensoren? evnt hvor skal den lille delen uten tenner være i forhold til sensoren? sett forfra.
  9. er veldig lett å turne motoren rundt. virker som det ikke er noe komp.
  10. vet noen hva tenningsrekkefølgen er på denne motoren? m20b20 med fordelerlokk forran på toppen
  11. ja men da må det være noe annet dritt som ikke stemmer da den ikke starter..
  12. ok. tok aldri av kammen så den kan umulig stå feil uansett?
  13. etter å ha turna motoren til kamhjulet står på merket sitt, tok jeg av reima og prøvde å turne veivhjulet noe som selvfølgelig ikke funka. det butta i ventilene etter ca en kvart runde begge veiene.. så kan umulig ha satt noe feil. begge stod på merkene sine. men mangler komp virker det som da starteren går veldig fort i forhold til hva den gjorde før.. tok av toppdekslet for å se etter.. hører kun en lyd som høres ut som det kommer luft ut av toppen når jeg turner veivhjulet..
  14. Ja var det jeg trodde. for når jeg prøvde å vri på kun veiva, butta det jo i ventilene når kammen stod på sitt punkt.. andre forslag til hva det kan være da?
  15. ok. tar av reima på kamhjulet og vrir veivakslinga en runde rundt. så på igjen?
×
×
  • Opprett ny...