-
Innholdsteller
243 -
Ble med
-
Besøkte siden sist
Profile Information
-
Interesser:
Drammen
Gman's Achievements
Newbie (1/14)
0
Nettsamfunnsomdømme
-
Klippet og sakset fra Midnightclubs hjemmesider "5.September inviterer vi i Midnightclub til banekjøring på Rudskogen for Medlemer og ikke medlemer kl 11:00-19 pris 700kr (betaling på konto) tak på 70stk til dere etternølere koster det 1000kr viss dere betaler i porten 2525.67.17053 (merk med navn og 5.september) det blir kjøring for de med Prøveskilter, skilter denne dagen Skal dere kjøre med prøveskilter MÅ det stå prøvekjøring på Rudskogen på seddelen Flaggvakter kan melde seg til Marte mail adresse og tlf neders. og ALLE har ansvaret for at vi har nok flaggvakter denne dagen Timeplan for dagen 11:00 teknisk starter (ellers etter behov) 12:15 førermøte (holdes øverst oppe i pitlane) ellers etter behov. 13:00 grip 13:20 drift 13:40 grip 14:00 drift 14:20 grip 14:40 drift 15:00 flaggvakt bytte/ pause 15:20 grip 15:40 drift 16:00 grip 16:20 drift 16:40 grip 17:00 drift 17:20 flaggvakt bytte/pause 17:40 grip 18:00 drift 18:20 frikjøring 18:40 frikjøring 19:00 Slutt.. Rydding Rydding av banen og plass: alle bes vennligst å hjelpe til så vi alle kan få en fin slutt på en ellers så forhåpentligvis flott dag forbehold om endring/forskyvninger på timeplanen TEKNISK Det vil bli utført teknisk kontroll på ALLE kjøretøy før utslipp hvor dette vil bli sjekket og skal være i orden: - Støykontroll (Skal samsvare med vognkortet, men ikke over 100 dB). Åpen wastegate godtas ikke da disse ikke støyer før motoren belastes. Det kan brukes stålull for å dempe støyen på kjøretøyet, men denne må festes forsvarlig, slik at den ikke faller ut under kjøring på banen. Det er også støymåler langs banen, ikke bare ved teknisk kontroll. - Bremser/bremseveske (BØR SJEKKES/BYTTES FØR KJØRING!) - Ingen lekkasje fra kjøretøyet - Alle løse gjenstander i bilen skal fjernes, batteri skal være fastmontert. - Sikkerhetsbelter og stoler (innfestning/skader) - Alle kjøretøy som er registrert skal samsvare med vognkort/kjøretøyforskriften. - Prøveskilter er godtatt, må stå kjøring på rudskogen på kjøreseddel. - Godkjent hjelm med forsvarlig hjelmstropp. Både hel- og halvhjelm er godkjent. - ALLE førere skal fremvise førerkort. KJØREREGLER - ALL kjøring skjer på eget ansvar. Vis hensyn, forbikjøring skal kun skje på lang/rettstrekker. Gi tegn til høyre når du vil slippe forbi. - Vinduer skal være lukket der det sitter personer. Andre vinduer kan være åpnet med maks. 5cm evt. vipperuter kan være åpne. - Takluke skal være lukket, eller satt i vippeposisjon. - Lys skal være tent - Sikkerhetsbelter skal benyttes under all kjøring, spesielt på bane - Ut- og innkjøring skal foregå på steder som er ment for dette. KJØR ALDRI I MOT KJØRERETNINGEN! - Villmannskjøring skal ikke forekomme. - Er man ute i sandfella SKAL man av banen og spyle bilen. - Følg anvisninger fra flaggvakter. Det er en grunn til at de er der. GRØNT FLAGG Kjør, klar bane GULT FLAGG Hendelse eller hindring, kjør sakte. FORBIKJØRING ER FORBUDT! RØDT FLAGG Løp/heat avsluttet, forlatt banen i rolig tempo. BLÅTT FLAGG Slipp frem biler bak deg, gi tegn til høyre med blinklys. SVART FLAGG Brudd på kjøreregler, kjør til depot for informasjon. SJAKK FLAGG Heat avsluttet/Mål Brudd vil føre til at du blir tatt av banen, ved grove eller gjentatte brudd kan man bil nektet kjøring. Innbetalt kjøreavgift vil ikke bli tilbakebetalt. Etter endt heat/kjøring anbefales det at man kjører rolig "kjølerunde" til depot. Rudskogen er en intens, kort og svingete bane. Dette gjør at bilens motor og bremser får lite kjøling, og denne banen tærer veldig godt på bilen. PARKERING Vi henstiller alle besøkende til å parkere langs grusveien og veien opp til Rudskogen. Men sørg for fri ferdsel for utrykningskjøretøy! Parker med hodet, ikke lysten. Folk med spesielle behov, handicap etc. bes kontakte oss for tilegnede plasser/fremkommelighet. For deltakere: De som har med bil på tilhenger setter av bil i depot, og flytter henger til grusplass på nedsiden av kart-banen. SERVERING Rudskogen har egen kantine hvor det serveres mat og drikke. Her finnes det også toaletter. Åpent 13-19. For spørsmål send mail til Marte Ringstad: Onesome6@hotmail.com eller tlf 95 20 16 76"
-
Ingen som er interessert i billig og nytt utstyr?
-
Heisann. Siden bilen ble solgt før anlegget ble installert så har jeg for salg følgende: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=23184883
-
Bank i bordet...Jeg har aldri fått en eneste fartsbot eller kjørt uvettig i trafikk..Kun der det "passer" seg "problemet" er att du VEIT det fløtter seg når høyrebeinet plutselig blir litt tungt.(jeg sliter noen ganger med akutt horn-i-panna syndrom)
-
Jeg har ikke en enste negativ ting å si om BMW bortsett fra verkstedprisene Gode biler å kjøre,cruise til tusen.Jeg kjenner Evo V-VI som min egen baklomme.Kan nesten skru de i blinde..Jeg føler meg som en fisk på land da jeg kjøpte 330'n men det ordnet seg etterhvert. Jeg har fått tak i en bil nå som JRM Racing i Sverige har bygget for 3mnd siden. HKS 264 kammer HKS Ventilfjører og styringer HKS kamdrev HKS toppakning Manley stempler Manley råder ACL racing lagere til veiv og råder HKS GD pro twinplate clutch Bilen har orginal effekt nå men motor er bygget for 600+hk. Kan si jeg gleder med "litt" til HKS GT3037R turboen "ramler" nedi motorrommet (Fremtidsprosjekt) Bilen bremsa 478Hk og 588Nm på kun 1,7bars trykk.. og den er bygd for 2bar+ Snakkes.
-
Takk skal du ha.. Brekket fiksa vi på 20min,Tok noe lenger tid med bremserøret bak høyre side.Noe kronglete å komme til.Men det løste seg..og det beste av alt..Jeg sparte 10300.- ved å gjøre det selv.BMW har stiiiiv timespris ass.Håndbrekkskoa,bremserøret og to bremseslanger forran ink arbeid 11700.-.Handla alt på GS for 1480.-.
-
Det var de samme skoa.takker.
-
Jeg har gått tilbake til firehjulstrekk,turbo,fire dører,vinge,280 hester orginalt. Jeg har kjøpt meg en svart Mitsubishi Lancer Evolution VI Tommy Makinen. Fikk en god pris for 330'n og en god pris på Evo'n. Kunne ikke la vær. Komfort er det lite av men det gjør INGENTING!.. Det er A/C,el vinduer og el.speil.Noe som er mye mer enn hva jeg hadde i Evo V RS'n.hehe. Jeg kommer ikke til å "forlate" dere helt.Er en fin gjeng her inne som jeg har lært mye av. Takk for det. Snakkes.
-
oki.takk..da er det ut å skru. Skal levere 330'n i kveld..ny bil ankommer i kveld. Gleder meg som en liten unge...!
-
Heisann. Jeg fikk henta litt deler på posten i går som jeg har kjøpt fra GS. Jeg har kjøpt bremseskosett til min 330Ci,monteringssett,to bremseslanger forran og bremserør høyre bak. Jeg åpnet ikke pakken før nå og på fakturaen står det: Bremsesko handbrekk E39 (febi)?? Vil dette si at bremseskoa til E39 og E46 er de samme? Monteringssett handbrekksko E28-E34-E32-E39.?? Igjen,vil det da si at dette er det samme? Da jeg bestillte delene så ringte jeg de og ga de regnr på bilen. Jeg får opp disse delene da jeg ser i nettbutikken deres og,bortsett fra monteringssettet.Dette har et annet delenr. Blir litt frustrert hvis dette er feil da jeg skal overlevere bilen ferdig EU godkjent i morgen kveld. GS er jo ikke åpen nå så jeg må få litt info her. Takk.
-
Jeg har funnet meg en ny bil,derfor den går til denne prisen. Må nesten sitere deg litt.. "Bimmers er stedet du kan gjøre kupp om du skal kjøpe ting"..Ja?..hehe er vel et kupp dette?
-
opp med seg.
-
blir ikke mye igjen av stempla dine da gitt.. Jeg ringte en kompis av meg som har en Corolla med M50B25 turbo motor i og spurte hva han hadde gjort.Han har rett over 400hk med det oppsettet jeg nevnte.Funker fjell.
-
1mm dreiing av stempler og 2mm stålpakning gir ca 8.9:1 i komp. kontakt PPF i sverige,de kan alt om M50B25 turbokonverteringer.