Hehe, han bytter jo kun fire plugger, du har vel en sekser?
uansett, jeg hadde samme problemet som flere andre her, ved en diagnose så var det feilkoder på alle pluggene og verkstedet hadde ikke tid til å bytte disse. Kjøpte derfor inn plugger og skiftet dette selv.
har tatt mange bilder av jobben og kan lage en DIY på dette ved anledning. Mye skruing synes jeg (er langt i fra noen bilmekaniker) Gikk nesten greit, dvs jeg mista en paknig med hylse som måtte kjøpes inn. Etterhvert fikk jeg satt sammen dritten og bilen startet som ei kule. Noen dager seinere så var bilen håpløs å starte igjen, da hadde den stått kaldt i garasjen. Har ikke tatt sjansen på å la bilen bli iskald etter dette (håper det kan ha vært noe is i dieselfilteret eller noe) Skal prøve å la bilen bli kald i helga så får vi se. Er det håpløst da så tror jeg glødehjernen som beskrevet her i tidligere innlegg skal skiftes.
PS! Pluggene kostet 1250 kr, skrujobb for meg var ca 4 timer effektiv tid (en BMW mekaniker bør greie det på maks 2)