Beklager for lite oppdateringer på tråden, men her kommer det!
Bmwn er startet opp, men dessverre dro den falskluft, det var ei sprekk i innsuget men dette er sveiset nå.
Så var det bare å starte opp igjen, denne gangen gikk motoren fint, men så løste ikke clutchen ut, det viste seg at firmaet som monterte clutchen på denne bestilte/monterte feil clutch til denne typen svinghjul Dette løste vi ved å skaffe et brukt svinghjul som nå er montert!
Så hvis det ikke dukker opp noen overaskelser i dag, så skal bilen være klar til bremsing iløpet av dagen. Om det passer for bileieren så blir det bremsing på onsdag.
I blokka så var det borret opp til oljeretur fra turbo, denne var litt i det minste laget så vi øket til 19mm retur. Her gjenget vi opp og satte inn en nippel som er vinklet opp så det blir mest mulig fall ned fra turboen.
Intercooler rørene er ferdig montert og et dumpventil uttak er tigsveiset inn i trykkrøret.
Eksosanlegget er ferdig, hele annlegget er i 3" med V-båndsflenser for rask og lett demontering, 2 fullflow 3" lyddempere fra Simons . Ikke ferdig montert på bildet.
Downpipen er bandasjert med eksosbandage og olje/vannslangene har fått varmebeskyttelse.
Sachs 765 trykkplate og 240mm 4 pucket sinter lamellen.
Dette er specet til 800nm.
Film kommer!!!