Gå til innhold

sierraTIC

Medlem
  • Innholdsteller

    41
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om sierraTIC

  • Bursdag 08/24/1991

Contact Methods

  • MSN
    ford_sierra_89@hotmail.com

Profile Information

  • Kjønn:
    Mann
  • Interesser:
    Vestfold

sierraTIC's Achievements

  1. Som topic sier så står varsel lyset på at alle dører er åpne og alle lys er gåene... når alt faktiskt funker, hva er galt ??
  2. Hei, som sikkert de aller fleste tds eierne så har jeg også problemer med at den stopper og kødder under 20liter diesel.. Blir også TUNGstarta... Har lest rundt på flere engelske forum nå og har kommet fram til at alle anbefaler en sånn Solid State Facet Fuel Pump.. Er det noen her i norge som faktiskt har prøvd denne ? de sier også at du får en helt annen bil etterpå med denne pumpa, har veldig løst å prøve selv men vet ikke helt åssen jeg ska gå fram til det. http://www.ebay.com.au/itm/Facet-Universal-Fuel-Pump-2-Wire-Solid-State-Design-4-5-PSI-12-Volt-UN7500615-/121149623253?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item1c35148bd5&_uhb=1
  3. Har en 044Pumpe liggenes her fra cosworth'n min men kanskje litt i det meste laget for en trøtt diesel bil ? hehe, nei har ikke lest den
  4. lekker ingen steder
  5. Er noen bobler nå og da i den gjennomsiktige slangen ja, men den fyrer på 1 turn uansett om det er minus eller hva det er når det er over 20liter på tanken.
  6. sjekk vakum slange til mapsensor. Ta en god titt på alle vakumslanger du finner som går fra innsug og sånn... Min brukte vanvittig mye helt til jeg fant ut at den ene slangen hadde hoppa av og blitt rotten.
  7. Vet dette har vært oppe mange ganger før, men føler ikke at jeg har fått svar.. min bil 525TDS 94mod E34 Hva skjer hvis du bare lar egr'n sitte der å bare blokkerer slangen, vil det være det samme som å fjerne den ?. Tenkte også å kappe av der egr'n sitter å sveise på en liten stuss.. Eller er det beste å kjøpe et sånt kitt på ebay ?
  8. åssen sjekker jeg om pumpa er gåen ? og hvordan kommer jeg til pumpa i tanken ? Er det ikke 1 pumpe under passasjer sete og en i tanken ? eller tar jeg helt feil.
  9. Syns jeg har sett det ja.. Fylte over 20liter i dag og har vært heeeelt fin både kald start og varm start..
  10. takk for svar har andre problemer med bilen nå står under tekniske spm
  11. Hei, i dag begynte min 525tdsa virkelig å kødde for meg.. Den stoppa bare brått i en sving tok laaang tid å starte og automatkassa var låst i 4/5 gir, tok av batterie polene i 5min så var det fiksa... MEN! den stopper bare brått etter noen kilometer og tar litt tid å fyre igjen... Den har alle kreftene sine når den først går så har ikke mista motorkrefter... Det eneste jeg har gjort med bilen før dette skjedde er åpent filter, og bytta en vakum slange fra innsug som går til en sensor eller en kontakt på venstrefram skjerm* hvis du sitter inni bilen* Men det var ikke vakumslange jeg brukte, men en som er så si lik bare større hull spylerveske slange, kobla også et t rør inn på den slangen og satt inn turbo trykks måler der... Å den målern lekker litt det suser i den.... Håper på raskt svar virker som den ikke gløder heller lengre nå.. Har også tatt av airbag ratte og satt i et annet ratt uten airbag..
  12. takk for svar min har fulgt alle service hos bmw fram til 265 og min har gått 267 nå hehe er rakrør og åpent filter pluss fjerna egr..Hvorfor er evrymod slitsom ? Problemet er at jeg ikke vet åssen jeg får opp turbotrøkke uten at jeg finner WG'n
  13. Hei hei, for 2 dager siden fikk jeg meg en ganske så fin 525TDS som jeg er fornøyd med som bruksbil men er jo ikke noe rakett da... Kjøpte meg turbo trykks måler men finner ikke ut av hvor jeg ska kobble den på da det ikke er noe vakum inn på innsuget og WG'n finner jeg rett og slett ikke... Hva tåler de motorene her ? ser folk skriver max 1 bar og andre kjører 2 bar uten problem men jeg vil ligge på rundt 1 - 1.3 maks har også tenkt å prøve ut EvryMod
  14. Veldig int, hvor bor du.
  15. Må jeg av med hele navet å alt da eller? takk for svar
×
×
  • Opprett ny...