Gå til innhold

Fronlan

Medlem
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Fronlan's Achievements

  1. nope. 85mod e30 325i turbo
  2. hei. har nå prøvd alt som kan tenkes for å få dysene til å fungere på m20b25 motronic, men funker fortsatt ikke. har prøvd ny styreenhet, tatt ut ledningsnettet og skjekket alle feil. prøvd å bytte alle releer i motorom, alarmen er tatt ut og finner fortsatt ikke ut av dette. det er 12v på dysene. men ingen utslag på dem når man vrir på tenningen. har også prøvd og manuel jorde en dyse og da klikket det i den. men hvorfor vil di ikke fungere? :S har sliti med detta i snart en måned:( fulgt koblingssjema ut og inn. alt av forslag vil bli prøvd ut!
  3. har du hjerne til 325i e30. sluttsiffer 073.
  4. den fungerte helt fint før jeg parkerte den om kvelden, så ville den ikke starte igjen om mårran fryktele irriterande når den har fungert så opptimalt før.
  5. heisann, etter masse søk å surr, så finner jeg ikke ut av hvorfor dysene ikke åpner seg. di får heller ikke noe strøm. hjernen ser ikke skada ut eller lokter noe svidd. har tatt ut ledningsnettet og skjekket at alt er i orden der. 325i turbo med chip og 350cc dyser. motronic system. alle ideer om svar på problemet er takknemmelige!
  6. joa den ble lav:P men etter brannen så b le cooleren flyttet lengere opp og fikk senka den igjen og satt på sommerfelgene:p hevet den før vintern serru:P skal legge inn bildene på pcn nå
  7. bilen var en helt orginal og kjørt av en gammel mann som kjøpte den ny, den er en 1985 mod, og har gått 248k etter en stund så fristet det sterkt med turbo det tok meg ca en uke med kveldsarbeid og få montert kittet og prøvekjørt:D ente da opp med div lekasjer og masse olje i motor rommet pga en knekk på utluftingen av toppdekslet, som da sørget for at olja kom ut av påfyllinges lokket:p den går nå på 0.8bar, og oppsettet skal være på ca 250hk. sveisa aksling 60/60 senkefjerer. titanium 17" med 205/40/17 nankang. short shift. kittet ble handlet fra Motorviagra.no samt dyser (350cc) og chip. Det bynte å brenne i motorrommet rett før påske, pga en o-ring som ikke satt skikkele og hadde da spruta bensin rett på turboen:p bilen er nå på veien igjen og skal legge ut bilder om det senere mesteparten av ledningene og kontaktene måtte byttes ut, samt noen vannslager og en føler. alle dysene overlevde brannen og funker opptimalt her ble også ICn flyttet og en del nye tilpassinger måtte til. men resultatet ble mye bedre en det var:) panseret er nå skrapa reint for lakk, og skal lakkes oppigjen med motiv.
  8. Navn: Aleksander Heinrichs Baukhol Fra: Sør-Fron, Gudbrandsdalen. Alder: 21. (88mod) jobb/skole. utdannet platearbeider/sveiser. går nå allmen påbygg på vinstra vgs. Bil: Bmw e30 325i turbo. interesser: bilbygg og dekkforbruk:) http://images.bimmerhttp://images.bimme ... scp2ut.jpg
×
×
  • Opprett ny...