Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Supert! *Handlepåbisaetterjobb*
  2. Det har jeg ikke tenkt på engang hvor burde jeg kjøpe lakk?
  3. Er du fornøyd da?
  4. Tror denne er solgt? Rett meg hvis jeg tar feil
  5. Fett! Du er dyktig på bygge kasse! Hvordan gjør du det med hullet til ledningene? Tetter du igjen med polyester? Hvor lange er kablene som følger med subben? Åssen spiller man inn et slikt beist?
  6. Det er fett ja får kjøpt bryter på ebay eller koed.no hvis du ikke har en som funker til det mit nsw mener jeg det skal stå
  7. Klistremerke eller lakk? Det ble.bra hvertfall
  8. gnilb

    Mtx 15"

    1500?
  9. gnilb

    Mtx 15"

    12" solgt
  10. Interessant vri! Den klarer vel å flytte litt på membranet til 18"?
  11. Savn!!! Noen som vet om den lever ? Vet ikke om det stemmer men: BMW 520 I 24 V Registreringsnummer: SC 76885 Understellsnummer: WBAHB51030BD48162 Registreringsår: 1991 Sist godkjent: 07.08.2009 Frist for kontroll: Avregistrert siden 12.01.2011
  12. Det blir helt riktig med fronten tror jeg
  13. Jo, visst faen
  14. Kanskje denne får nytt liv igjen
  15. Det er hartge classic ja
  16. Fått på litt polyester Fått festa rullgardina ordentlig Det har irritert meg lenge Tror det er slik hattehylla blir
  17. Hadde en meget bra handel med jokke330. Pakken var pakket godt inn og alt var som fortalt Prisen var det heller ikke noe å si på
  18. gnilb

    Mtx 15"

    Fire kanal forsterker solgt.
  19. Bilde eller link for å se hvordan de ser ut og spesifikasjoner?
  20. Før Pæra Ferdig. Dårlig bilde men det viser lyset litt bedre Basskassa kommer seg
  21. gnilb

    Mtx 15"

    Har bud på 1000 inkl frakt på forsterker
  22. gnilb

    Mtx 15"

    Skal bort pga av kjøp av nytt skambud er lov
  23. Ikke enda men må vel nesten kjøpe det i morgen hvis bildet skal bli fint
  24. Har xenon i alt nå må vel bare legge ut bilde
×
×
  • Opprett ny...