Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Hakke peiling Har hørt at det skal være lagt opp i de fleste BMW'er for at de skulle være lette å lage på samlebåndet. Men at ikke alt utstyr var i alle og da ble kablene liggende igjen og med mulighet for ettermontering Det var vel en tidligere i tråden som prata noe om at det skulle være lagt opp kabler.
  2. Var det lagt opp kabler til setene i bilen din?
  3. Den er god
  4. Har du bakpotte som ikke er den orginale?
  5. WOW Det ble helt enormt bra!
  6. Skal prøve kondensfjerner og få tak i motorvarmekabel til den i morgen Får håpe den har lyst å starte da
  7. Har du justeringsmotor til høyre kjørelys?
  8. Hvor mye for E28'n?
  9. Kondolerer ja Fortsetter å lese i neste tråd jeg Vet du hva du skal ha nå?
  10. Til hvilken pris da?
  11. GOD JUL!
  12. Jeg og Markus E30 + en kompis skal den 27.03 kl 12 Fikk bare tak i sølv billetter..
  13. Det får man kjøpt på statoil hvis jeg ikke husker feil
  14. Tusen takk Det ble veldig bra
  15. Kan noen gjøre denne calypsorot?
  16. Nope. Har ikke merka det hvertfall
  17. Skjønner Da er ikke det noe for meg da min ikke bruker olje
  18. I hvilken sammenheng bruker man slipesettet?
  19. De felga der passer jo perfekt Go for it!
  20. Har du anlegg i denna da? Gratulere med godkjenninga da
  21. Jeg liker planene dine Bil blir vel aldri billig når det er en lidenskap
  22. Det synes jeg er en veldig bra plan Blir det noen endringer på 325'n selv om det er bruksbilen?
  23. Litt vanskelig er det enda siden jeg bare har brukt lånte biler når jeg har spøla Jeg har ikke fått prøvd min på glatta enda siden brodern, Markus E30, lot den kose med et tre Men bilen blir ferdig før jul og da blir det nok noen runder Når er breivika grand prix? Og hva er det? Hehe, breivika grand prix er en av sladderutene våre her i tromsø Havneområdet der nede er satt opp som en nærmest perfekt sladdebane, er desidert en av de beste plassene å ligge sidelengs i tromsø Dit må jeg komme meg
  24. gnilb

    ...

    Det er jo fra -30 og nedover som er digg
  25. Det står respekt av bildene dine og det er vanskelig å finne noen som er flinkere Applaus til deg
×
×
  • Opprett ny...