Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Går det ann å bli mer tjukk i hue? Selvfølgelig gjør dem det, hehe
  2. Så bra Hehe, stoff er ikke det beste nei
  3. Motatt og besvart
  4. Noe tegn på slitasje? Ettermontert eller orginalt?
  5. viewtopic.php?f=14&t=150507&start=0 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24713312 http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs ... e=24863932 Her er noen
  6. Hørtes interessant ut. Hva er prisen på det du har da?
  7. Du har Pm
  8. Haha, jeg trenger jo ikke speedo
  9. Hehe Hvis du stopper i heggelia så blir jeg glad. Flytta dit nå
  10. Selger du ringene rundt speedo og sånn?
  11. Gode nyheter!
  12. Den er grei
  13. Hvordan er høyre fjernlys? og justeringsmotoren til det?
  14. Skjønner Skal se hva jeg får tak i først
  15. Hvordan går det med den da? Veldig mye igjen?
  16. Kan være jeg får tak i ny forsterker Hva hadde du tenkt for den da?
  17. Så bra at du steller godt med den Hva gav du for senkinga?
  18. Meget fin Hvor mye er vinduene sotet?
  19. Selger du interiør?
  20. Årsmodell?
  21. Spotta en E60 530D på vei ut av Oslo på motorveien med åpent panser Edit: Ja, det var en dame som kjørte
  22. Hva skjedde? Planene dine ser veldig bra ut
×
×
  • Opprett ny...