Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Sant det Har bare blitt positivt overrasket til nå så det lover jo bra
  2. Han gjør ikke det nei. Det er jo kjipt..
  3. Hva slags motor da? (mulig du har skrevet det tidligere )
  4. Kan være hjullager.
  5. Skjønte den vettu Sorry for mye OT Tic'n.
  6. Hva mener du da?
  7. Assa volum 20 og ikke 40
  8. Bare bruke de rolig rett og slett?
  9. Svart sprayboks og klarlakk til ca 200 for å lakke lister Ser ikke så sliten ut da. Eller nye lykter som Bmwkizn sier
  10. Is it 7000 NOK incl shipping?
  11. Skjønner Thnx!
  12. Tusen takk! Skal se hva jeg får tak i
  13. Hvordan spiller man den inn?
  14. Todleif: Jeg skjønner det, men jeg vet ikke hva jeg skal velge, hva som er bra og hva som er det beste for pengene. Problemet med forsterkere er at jeg ikke skjønner en dritt av hva infoen om dem betyr http://www.crutchfield.com/S-UyFzKRYCqS ... W3012.html Har sette på en kasse her inne med to sånne. Noen som vet hvilken forsterker jeg kan bruke? Takk for all hjelp så langt! Martin
  15. Hva kan du si om Kenwood kassa? Fornøyd med den? Du har PM Btw
  16. Velkommen til Bimmers Ser frem til bilder av bilen! Håper du blir like fornøyd med den som det vi er av våre BMW'er
  17. Haha Det er visst norges breieste E46. Kjøpte gatebil og den var inni der Han har planer om større motor i den.
  18. Okei. Skal se hva jeg finner her inne Takk for hjelpa! Noen andre som vil hjelpe meg?
  19. http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 1431057777 Denne?
  20. Takk for svar Vet du om en forsterker du ville annbefalt?
  21. Hei. Jeg vil ha litt større sub i bilen min men jeg vet ikke hva forsterkeren min kan trekke. http://www.dls.se/en/car/prod.html?produkt=en_103 Alt av anlegg som er i bilen nå følgte med og jeg har ikke så veldig mye peiling på stereo. Akkurat nå står det en 12" jbl sub baki og jeg kunne tenkt meg 2x12 eller 2x10. Dersom forsterkeren er for dårlig til en bra sub så er det bare å legge inn forslag til både forsterker og sub. Hvis noen har litt peiling så hadde jeg vært veldig takknemlig om dere hjelper meg Mvh Martin
  22. Det gjorde seg med AMG endestusser Fin bil forresten Hva er neste planer?
×
×
  • Opprett ny...