Gå til innhold

gnilb

Medlem
  • Innholdsteller

    1361
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Alt skrevet av gnilb

  1. Den fargen blir nok fet hvis du velger den da Skjønner Dem har efektanlegg på koed til en grei pris hvis du ikke visste det
  2. Hva slags eksosanlegg har du?
  3. Okei Det tviler jeg ikke på Men det koster vel llitt?
  4. Det høres jo bra ut Det skal godt gjøres siden jeg bor i troms..
  5. Okei Skal du ha høytalere i hattehylla og i bagasjen og opp? Førnoyd med dem da?
  6. Bilder
  7. Åja, jeg trodde at det var dårlig dekk på dem også..
  8. Så mye motgang du skulle få da.... Men det var morro å følge med så lenge det varte
  9. Det blir bra det der Hva heter høytalerne du bruker? Er du fornøyd med dem?
  10. Skikkelig fin bil! Har ingen tips men jeg skal følge med Vil gjerne se bilder av anleggsprosjektet
  11. Da blir det nesten samme motor som sist da?
  12. Er den forsvarlig å kjøre på med de dekka som er på nå?
  13. En virkelig fin bil Skulle gjerne hatt den..
  14. Hvilke felger følger med, egentlig? Noen med sommer dekk?
  15. Nå har det gått lengre enn i morgen
  16. Svart, hvit og rød som en kombinasjon tror jeg blir bra
  17. Drit fin E 34 Skulle gjerne hatt en slik en
  18. Takk for info
  19. Km? Interiør bilder? Rust?
  20. Det høres bra ut. Kom med bilder
  21. Da blir det frisk lukt av svidd gummi til våren da
×
×
  • Opprett ny...