Gå til innhold

phub

Medlem
  • Innholdsteller

    9
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om phub

  • Bursdag 06/30/1987

Contact Methods

  • MSN
    mats@eparken.net

Profile Information

  • Interesser:
    Sandefjord

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

phub's Achievements

  1. Da var bimmern solgt, gitt ;D så tråd kan slettes.
  2. Har oppdatert med bilder nå, har ikke så mange bilder tilgjengelig her på jobb nå.. Men kan sende fler bilder pr. epost eller PM om noen er interesserte
  3. Har en 2000 mod BMW 320D jeg vurderer å selge, da jeg heller har lyst på coupe (E36 eller E46).. Selges helst, men kan evt ta bytteforslag og. 18" BBS Sommerfelger. Front m/ Angel Eyes ringer. Med gamle 19" Felgene. Bilen har gått 205.000km nå, og er veldig tight og fin å kjøre. Fikk EU-Godkjent den i Januar 2010. Så denne er godkjent til 2012. Forrige eier senket denne 35mm, men godkjente det ikke. Så da var jeg selv inne på biltilsynet og fikk godkjent senkinga før EU-Godkjenningen. Senkesettet er av merke koni, og er justerbart (bare i stivhet tror jeg). Av utstyr har bilen: Xenonlys, midtarmlene, skinnratt, multifunksjonsratt, el.speiler, el. vinduer foran, sportsseter, interiør i delskinn, cdspiller, abs, antispinn, servostyring, harmann kardon høyttalere, Metallic lakk, Klima-annlegg, Airbag, sideairbager, kjørecomputer, cruisecontrol, kurve / tåkelys. 18" BBS Sommerfelger, med OK dekk. 15" Orginale BMW Alu vinterfelger, med BRA dekk. Bilen er meget pen, til en 10 år gammel bil å være.. Men det er noen SMÅ kosmetiske ting.. Litt steinsprut, noe lakk som har flasset (rust?).. Har selv fått byttet en dyse, da det lå en feilmelding på denne. Ligger også en feilmelding på Airbag, førersiden. I helhet en veldig fin, og god bil. Driftsikker og billig i drift.. Utrolig snill på drivstoff-forbruk! Bilder kommer etterhvert. "Edit", legger ut de bildene jeg hadde tilgjengelig nå, også oppdatert utstyrslisten ettersom jeg hadde glemt noen ting når jeg først postet denne tråden
  4. Jeg har 136hk motoren, men sleit som faen når jeg skulle ta den ut.. Så det endte bare med at jeg ikke fikk tatt ut, for jeg ikke hadde noe verktøy til det.. Så da ble alt bare montert sammen igjen, tho fikk byttet pakninger da Surt.. men men ;p
  5. Hmmm.. Men annet spørsmål, jeg hadde alt oppe her om dagen.. SKrudde av de to skruene oppå dysa, og skulle dra den ut.. Men må man ha noe spesialverktøy for å dra den ut, eller er det bare å prøve å få tak i den å dra den rett ut ?
  6. Okei, Tusen takk
  7. Jeg skulle bytte dyse selv, på min BMW 320D, E46. Men fant ikke ut noen sted om innsuget måtte av for å få byttet dyse. Så derfor postet jeg litt her nå. Innsuget måtte nemlig av for å bytte dysene. Ettersom jeg ikke fant svaret på nettet, så poster jeg litt her om det selv, og Ja innsuget må av på E46 320D om man skal bytte dysene! Men jeg lurer på en annen ting; Er det mye annet som må gjøres etter at denne dysen med ledningen på er byttet.. Er det noe som må gjøres da? Programmering / diagnose evt nullstille noe? Noen som vet noe om det?
  8. Navn : Mats Bor : Sandefjord, Vestfold Yrke: Maskinoperatør Er en 87 modell, fra sandefjord med hakket over moderat interesse for biler. Som nå har tilpasset seg interessen for BMW, som førte meg inn hit på forumet. Har hatt veldig mye Audi før og var veldig fornøyd med det.. Helt til november ifjord, da jeg kjøpte meg en 2000 BMW 320D som jeg er veldig fornøyd med. Jeg ble og bare mer og mer fornøyd med den, da jeg etter noen besøk her på forumet har fått tak i div. deler og ting til litt mer.. "Vennlige" priser enn bmw-forhandler f.eks
×
×
  • Opprett ny...