Gå til innhold

Flateland

Medlem
  • Innholdsteller

    39
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Flateland's Achievements

  1. Heisann, har plenium til salgs. alu:) Og snart grenrør og turbo + Ws til bud :=)
  2. okay, da har jeg prøvd ny fjulrail og temp sensor. uten noen virkning! hohoh, fader hadde vært gøy å finni ut hva det er egentlig
  3. har fått bud på 2000, men syns det er litt lite med spjellet. men 2500kr ink spjell.
  4. Nytt plenium til salgs bud:) følger med 3'' spjell med tps. trakter innvendig. an kobbling under for vacum stasjon må tilpasse litt rundt dysene for og tilpasse til de dysene du skal bruke. Emil Flateland 41615362
  5. ja har ikke fått testa ny føler enda, og heller ikke fått sjekka bensintrykket. men har en videosnutt her som du kan se på om du vill, litt lettere å finne feilen da. detta har blitt så my plunder at jeg skal ha den igang nå
  6. Ja har sjekket etter falsk luft, og neste stepp nå er at jeg tar av innsuget for og se. Tps jeg har prøvd er fra den andre bilen jeg har. denne veit jeg at funker. og det blir forandringer om jeg tar den av. prøvde ny hjerne idag på bilen. vell og merke en fra m50b25. og fortsjatt samme møkka. bilen starter, ruser seg opp på 1500-2000omd. står der og går ei stund (5min ca) før den detter ned 500ca. og stopper iblant da bilen detter ned til 500omd. så kan jeg gi full gass og herje på. men om jeg stopper bilen. starter den igjen så går den opp på 1500omd. fader begynner og bli litt lei den bilen gitt. gidder ikke å sette datasprut på den bilen også
  7. bytta: Bensinpumpe og filter LMM veiv og kamsensor coiler og plugger. TPS Og bilen kutter når jeg trår pedalen i gulvet, og går høyt på tomgang. tar jeg av kontakta til tps så funker den, men går dårlig men ingen kutt. Aff lurer faen meg fælt på hva som er galt gitt hadde vært morro å finni ut av det
  8. da lambdan er ødlakt på m50b20 motoren. åssen merkes dette? kutter bilen osv eller bruker den bare mere bensin og går litt ujavnt på tomgang?
  9. er en m50b20 non vanos
  10. Bilen kutter ved full gass. og går veldig ujavnt på tomgang. Ved halv gass så kan jeg få den opp på turtalsperre. men klemmer jeg fult så kutter den helt av, holder jeg fortsatt full gass kommer den igjen på ca 1000 1500omd. ruser seg opp til 2-3 tusen for og så kutte igjen. men slipper jeg gassen kommer den med engang. Tar jeg av TPS (gass spjelll sensor) så får jeg gitt full gass. men går ikke på tomgang. Off å jeg har bytta å plundra! Nye Coiler Plugger prøvd 3 forskjellige TPS er. Prøvd ny LMM bytta Veivsensor og kamsensor. Ny lambda sensor, men tror det er noe kuk med den, pga feilfarger, men skal det ha noe å si for at bilen skal gå på høyt turtal? Ny bensinpumpe og filter. Har filma det om noen vil se.. har også søkt mye på nettet, men finner ikke noe Råd og tipps tas imot med stoor takk
  11. Har høyre og venstre framskjerm. disse er nye, aldri vært montert:) Holder til i Sigdal i Buskerud
  12. ???
  13. noen med erfaring?? Var og testa littmere med spjell sensoren eller TPS som det heter. prøvd 3 forskjellige alle har samme virkning. det som skjer nå er at jeg bare kobla av kontakten og kjørt. nå funker bilen. drar hele veien uten kutt. men går veldig lavt på tomgang. nesten så den stopper. om jeg kobler i kontakta igjen så ruser den seg opp på 1200-1500omd og om jeg gir full gass så kutter den igjen..... Noen tips folk?? hadde vært fint
  14. Som overskrifta sier så har jeg litt problemer med bilen. Bilen er en 1991mod Bmw e34 med M50B20. Så starter problemet. Da jeg starter bilen fyrer den med engang. den kommer opp på ca 2000omd. og holder seg der i ca 2min eller noe. og da jeg skal ut å kjøre så funker den helt fint. men da jeg klemmer klampen i bånn så bråkutter den. helt stopp. null tenning. men med engang jeg slipper gassen så kommer den igjen. gir jeg halv gass så er den med opp. men så fort pedalen er i gulvet kutter den igjen. Føles ut som bilen går "tungt" og bruker mye bensin. Så kommer det til feilsøkinga. Først så kobla jeg av lmm da bilen gikk. da stoppa den, prøvde og ta av luft slangen slik at den ikke registrerte luft så stoppan. så denne burde vell funke. så bytta jeg spjell sensor for jeg tenkte det var denne, men uten hell. Så var jeg under bilen og kikka på Lambda''n. denna var sparkla nedi eksoen med glassfiber sparkel eller no, satt helt løst. nå trodde jeg at jeg fant problemt. klipte ledningene prøvde å kjøre. Nå var den helt lik som den var før. kjøpte ny lambda på Biltema. her var det andre farver. lambdan som satt der hadde farvene: svart,grå,hvit,hvit. den nye lambdan hadde farvene :svart,rød,gul,hvit. Noen som vet hvordan denna blir kobla? sto på teman at det var denne Lambdan som skulle brukes. Kobla den nye lambdan på :svart-svart gul-grå rød-hvit hvit-hvit. Så var det ut å teste igjen. samme greiene. prøvde og koble fra lambdan og den var helt lik både tilkobla og utkobla. Tror det er den som er feil, men skal bilen kutte helt opp da denne er ødelakt?? og kunne gå på halv gass? Og når du har giddi å lest hele detta så setter jeg stor pris på at vil legge inn et svar Mvh Flateland
×
×
  • Opprett ny...