Gå til innhold

Arcanine

Medlem
  • Innholdsteller

    8
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Arcanine's Achievements

  1. Akkurat det sa jeg til dem. Men er jo håpløst å komme noen vei når de nekter.. Viser jo bare hvor uproffesjonelle de er. Kostet 260 kr for ny del, og hadde de kunne kommet ut av dette på en mye bedre måte spør du meg.
  2. Klart jeg har tatt bilder av dette. Men da jeg ringte og snakket med de nekter de skyld i det hele tatt, fordi det må ha vært han som skiftet olje tidligere som hadde gjort feilen. Dette er jo selvfølgelig ikke noe jeg kan bevise. Så vet ikke helt hvordan jeg skal komme noe videre med det? Siden de nekter, og det blir ord mot ord. Det eneste jeg kan gjør er å advare andre mot dette firmaet!
  3. Viste seg at jeg aldri i verden skulle brukt Auto Konsult i Trondheim for oljeskift. Lokket til oljefilteret var skrudd fast ALT for hardt. Derfor var den stanga fra filterlokket knekt av, og delene lå å fløyt nede i filterhuset. Fant også igjen kobberskiva som skulle vært festa i bunnpluggen. Det er dette som har resultert i det lave trykket, og med en gang dette ble skiftet fungerte alt som normalt igjen. Snakket forøvrig med Auto Konsult i ettertid, og de nekter å ta på seg noe som helst skyld. ALDRI, ALDRI bruk firmaet Auto Konsult, http://www.autokonsult.no/
  4. Nei, har aldri hatt problemer med dette tidligere. Første gangen det skjedde var på vei hjem fra verkstedet.
  5. Skal det ikke være gul oljelampe som lyser ved for lite olje?
  6. De hadde brukt en olje som heter Extra HTS. Det som slo meg var at de har brukt en olje som er for tynn også.
  7. Den begynner først å lyse under 1000 rpm
  8. Jeg har nettopp skiftet olje hos mekonomen. Da jeg fikk tilbake bilen begynte oljelampa å lyse rødt etter noen minutters kjøring, men kun når jeg ikke gir gass. Virker som om det har noe med turtallet på motoren å gjøre. Noen som har forslag til hva det kan være? For tynn olje? Bilen er en e46 2001 dat.
×
×
  • Opprett ny...